Елена Шаповалова: что дают нам студенты-иностранцы

Обучение иностранцев в течение года принесет Украине сумму, сравнимую с тремя бюджетами Житомира

Елена Шаповалова: что дают нам студенты-иностранцы

Автор: Елена Шаповалова, директор ГП «Український державний центр міжнародної освіти».

Вчора у відповідь на коментар представниці АДПСУ щодо того, що дають нам іноземці і хто буде займатися їх примусовим видворенням, якщо вони порушують закон, і які це великі витрати для держбюджету, заступник міністра освіти і науки України Роман Греба наголосив, що іноземних студентів варто сприймати як інвесторів, і вигода від їхнього перебування є набагато більшою, ніж потенційні загрози.

Саме так! Давайте подивимось на те, який прибуток щороку отримує Україна від навчання іноземців.

Середньостатистичний студент-іноземець, без врахування витрат на харчування та розваги, тільки у вигляді оплати за навчання та проживання «залишає» в Україні близько 5000 доларів на рік.

Станом на 01.01.2018 за статистичними даними в Україні навчається 66310 іноземних студентів. Тобто, завдяки #studyinukraine в українську економіку інвестується 331 мільйон 550 тисяч доларів, або понад 9,2 мільярдів гривень!

Для порівняння - бюджет такого міста як Житомир на 2018 рік складає близько 3 мільярдів, а Львова - близько 7 мільярдів гривень. Навчання іноземців протягом року принесе Україні суму, яка співставна з трьома бюджетами Житомира, або з півтора бюджетами Львова.

А ще у держбюджеті 2018 для фінансування АДПСУ передбачено якраз 9 мільярдів гривень.

Список можна продовжити.

Тому сподіваємось на підтримку у нашій роботі і популяризації #studyinukraine!

Оригинал

Освіта.ua
05.11.2018

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев