И. Совсун: зависят ли навыки от уровня образования?

Среди людей с высшим образованием более высокие уровни навыков, чем у людей со средним образованием

И. Совсун: зависят ли навыки от уровня образования?

Автор: Инна Совсун, вице-президент Киевской школы экономики.

OECD проводить опитування щодо навичок дорослих (Survey of Adult Skills (PIAAC)). У рамках нього визначається рівень навичок серед дорослих – з читання (під цим розуміється не просто уміння читати, а здатність розуміти текст, виокремлювати в ньому певну інформацію, аналізувати) та математики. Відповідно, визначається рівень: 1– найнижчий, 5 – найвищий.

Очікувано, серед людей з вищою освітою у середньому вищі рівні навичок, ніж у людей з середньою освітою. Проте є суттєві відмінності між країнами. Так, за рівнем навичок з читання найбільша частка випускників університетів мають рівень 4 чи 5 – у Фінляндії, Швеції та Нідерландах; з математики – Фландрія (Бельгія), Фінляндія та Швеція. Натомість, в Італії та Іспанії Польщі (NB - для тих, хто планує вступати у польські виші) серед випускників університетів – висока частка тих, хто має низький рівень навичок.

В Україні поки такого опитування не проводиться. Наразі ми маємо лише статистичні дані про 100% охоплення шкільною освітою (хоча зараз уже трохи нижче і це лякає) та 100% писемність. Але цікаво, які результати отримали б українці, якби подібне опитування провели?

Оригинал

Освіта.ua
23.03.2018

Популярные блоги
Н. Глюза: снова старые схемы и двойные стандарты На ЗНО живет страшный вирус, его не берут ни маска, ни антисептик, а выпускной будут гулять без масок
А. Мирошниченко: советы учителям от киноактера Даже примитивная камера увеличивает все эмоции и раскрывает большие и маленькие секреты
И. Ликарчук: ЗНО становится токсичным для образования ЗНО должно быть отделено от школы, для сохранения как ЗНО, так и нормальной школы
Д. Ламза: учитель должен оставлять проблемы вне школы Нужно оставлять негатив за порогом школы, а детям нести и сеять доброе, разумное, вечное
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев