С. Зайченко: вы тоже ожидаете реформы образования и НУШ?

В реальности студентов крупнейшего педуниверситета страны админка сгоняет вместо пар на молитву

С. Зайченко: вы тоже ожидаете реформы образования и НУШ?

Автор: Сергей Зайченко, член национального студенческого объединения экспертов по обеспечению качества образования.

Ви теж очікуєте реформу освіти і нові українські школи та все це?

А реальність трохи непідготовлена до наших очікувань.

Реальність така, що студентів найбільшого педагогічного університету країни адмінка зганяє замість пар на православну молитву.

Це студентів того університету, який мав стати локомотивом реформи освіти. Який мав готувати вчителів, що відповідають вимогам часу, що мислять критично і креативно. Вчителів, що несуть в собі новітні підходи до викладання.

Вчителі «майбутнього» весь ранок будуть слухати дядьку, закутаного у червону ковдру із позолоченими цяцьками на шиї.

А коли назріє скандал, прес-служба скаже, що їх не так зрозуміли. Що, звичайно, молитва була не обов'язкова. Скаже, що це було непорозуміння. Така ситуація повторюється в НПУ кожного року.

І буде повторюватись далі. Бо НПУ - старий університет. Не за віком, а за ідеологією. І він буде вчити по-старому. Наче для нього нічого не змінилось з 90-х. Бо для нього дійсно нічого не змінилось.

Але має змінитись.

Амінь.

Оригинал

Освіта.ua
29.09.2017

Популярные блоги
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Т. Сердечная: зарплаты у учителей должны быть разные Есть шанс, что когда-то государство сможет оплачивать работу людей, которые работают с его будущим
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев