С. Зайченко: вы тоже ожидаете реформы образования и НУШ?

В реальности студентов крупнейшего педуниверситета страны админка сгоняет вместо пар на молитву

С. Зайченко: вы тоже ожидаете реформы образования и НУШ?

Автор: Сергей Зайченко, член национального студенческого объединения экспертов по обеспечению качества образования.

Ви теж очікуєте реформу освіти і нові українські школи та все це?

А реальність трохи непідготовлена до наших очікувань.

Реальність така, що студентів найбільшого педагогічного університету країни адмінка зганяє замість пар на православну молитву.

Це студентів того університету, який мав стати локомотивом реформи освіти. Який мав готувати вчителів, що відповідають вимогам часу, що мислять критично і креативно. Вчителів, що несуть в собі новітні підходи до викладання.

Вчителі «майбутнього» весь ранок будуть слухати дядьку, закутаного у червону ковдру із позолоченими цяцьками на шиї.

А коли назріє скандал, прес-служба скаже, що їх не так зрозуміли. Що, звичайно, молитва була не обов'язкова. Скаже, що це було непорозуміння. Така ситуація повторюється в НПУ кожного року.

І буде повторюватись далі. Бо НПУ - старий університет. Не за віком, а за ідеологією. І він буде вчити по-старому. Наче для нього нічого не змінилось з 90-х. Бо для нього дійсно нічого не змінилось.

Але має змінитись.

Амінь.

Оригинал

Освіта.ua
29.09.2017

Популярные блоги
О. Меркулова: почему министр не отстаивает диссертацию? Нет никакой логики в том, что человек готов легко отказаться от кандидатской степени
Г. Сищук: начинать реформы нужно не с учебников Начинать следует с пересмотра самой сущности: функции учителя, аспектов, ухудшающих эффективность его работы
Тамара Гориха Зерня: нужно признать положение дел Нужно признать, что онлайн обучение – это профанация, а три года онлайн – это три потерянных для школы года
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев