В. Белый: о рисках неофеодализма в образовании

Централизованно организованное поступление - лучший механизм для автономного права на образование

В. Белый: о рисках неофеодализма в образовании

Автор: Владимир Белый, заместитель директора по УВР, физико-технический лицей г. Херсона.

Автономне право абітурієнта чи автономне всевладдя окремого ВНЗ?

Слова... слова ... слова... і ВМІННЯ бачити сутність за ними: треба бути недалекоглядним, або антинародно упередженим, щоб у централізовано організованому державному правопорядку не вбачати автономного права кожного на рівні умови для життєдіяльності у су-СПІЛЬНОМУ просторі. А далі кожен, як кажуть, «коваль свого щастя чи свого нещастя».

Аналогічно й в освіті - ЦЕНТРАЛІЗОВАНО організований ВСТУП до ВНЗ є найкращим механізмом для АВТОНОМНОГО права абітурієнта на освіту у відповідності до ВЛАСНОГО бажання та ВЛАСНИХ можливостей. Як.

Механізми, звісно, бувають кращі чи гірші, як і бувають гарними чи не дуже ті, хто береться ними користуватися.

АЛЕ є пронародно орієнтовані загальнонаціональні механізми, а є локальні тіньові «схеми». А між ними люди, у яких весь час вибір, ЩО підтримувати, а з чим боротися.

Оригинал

Освіта.ua
26.07.2017

Популярные блоги
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Иван Осадчий: об оценивании учеников 5 классов НУШ По предлагаемому в Методических рекомендациях подходу невозможно выставить оценки за семестр
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев