Л. Булава: сложно спорить о проблемах образования

Дело не столько в персоналиях руководителей, столько в функциях органов управления образованием

Л. Булава: сложно спорить о проблемах образования

Автор: Леонид Булава, преподаватель Полтавского педуниверситета имени В. Г. Короленко.

В останній час важко вести дискусії з проблем вищої освіти.

Одна група співрозмовників обирає досить злобний тон і навішує ярлики на керівництво МОН і причетних до нього (в лад чи не в лад), інша - кидається на його захист (часто чорне називаючи білим, і навпаки). Діалоги мають тенденцію до політизації й переходу на особистості. Мабуть, ми інакше не можемо, бо виховані в дусі «Кто нє с намі - тот протів нас». Пострадянське розуміння корпоративної етики.

Своїх співрозмовників просив би зважати: коли я щось пропонував чи навіть критикував, то бачив візаві не як Іваненка-Петрова-Мікросмана, а як уповноважену особу певної державної структури, що утримується за кошти платників податків. Як показує досвід, справа не скільки в персоналіях керівників, стільки в функціях органів управління освітою...

Але оскільки традиція спілкування з позиції «ворог – друг» (чорне - біле) є на освітянських сторінках ФБ домінуючою, то єдине рішення - залишити цю справу й зайнятися справами професійними поза ФБ-простором.

На цьому відкланяюся. Бо теж не безгрішний і можу проявляти емоції.

Оригинал

Освіта.ua
20.07.2017

Популярные блоги
И. Ликарчук: кому и для чего нужны измерения? Каждый учитель без дорогого общенационального измерения знает, какие пробелы в знаниях имеют ученики
В. Онацкий: что делать с учителями-пенсионерами Если учитель достиг пенсионного возраста, то это вовсе не означает, что он не является современным
А. Истер: поиск оптимального формата НМТ-2023 Обязательным для выпускников должно быть тестирование и по истории Украины, и по математике
Александр Мирошниченко: обучение – это не пытки В Украине ребенок без таланта к математике полноценным человеком не считается
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев