С. Маркитаненко: популизм вместо работы Минздрава

Если нам нужны хорошие врачи, надо увеличивать госзаказ, а не сокращать контрактников

С. Маркитаненко: популизм вместо работы Минздрава

Автор: Сергей Маркитаненко, руководитель ІТ компании.

Коли товариш Супрун оголосила НЕГАЙНУ боротьбу за якість вступаючих до медичних вишів, то мені стало цікаво.

Нагадаю концепцію МОЗ – «як він вчився у школі, так він і буде лікувати. А це недопустимо». Тому середній баз ЗНО 150 і не менше. Ну і далі оповіді, як складно вступити на медицину в Німеччині.

Відкрив я результати іспитів по Вінницькому медуніверситету і «таки да» - 10% зарахованих мають середній бал нижче 150.

Але щоб зрозуміти, яку загрозу вони несуть пацієнтам, треба ще подивитися, скільки випускників отримує диплом. І тут бінго - 10% не здають державні іспити і полишають вуз без лікарського диплому.

Отже, проблема є, нижній порог для вступу - цілком припустиме її вирішення, але підстав, щоб це робити в екстреному і авральному порядку, з численними маніпуляціями - якось я не побачив.

Популізм чистої води, яким МОЗ заміняє планову і системну роботу.

З Німеччиною теж все цікаво. Якщо перерахувати на наші оцінки, то середній бал має бути не менше 180. Як не дивно, в наших мед. вузах теж є категорія студентів, які вступають з таким середнім балом. Це - бюджетники.

Так, конкурс на бюджетні місця такий, що дозволяє навіть у провінційні вузи залучати студентів з мінімальним середнім балом у 180, що відповідає німецьким 4,8.

Тому вельми логічно: якщо нам потрібні хороші і якісні лікарі, треба розширювати держзамовлення, а не скорочувати контрактників.

Якщо МОЗ дійсно хвилює якість студентів, а не просто полякати і хіпеш.

Оригинал

Освіта.ua
19.07.2017

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев