И. Совсун: разные мнения и видения будущего детьми

Размышления после дискуссии о финансовой грамотности и о том, что дети знают и не знают о деньгах

И. Совсун: разные мнения и видения будущего детьми

Автор: Инна Совсун, вице-президент Киевской школы экономики.

Щойно модерувала дуже незвичну панель. Її учасниками були 15-річня Катя Євтушенко і 12-річний Тимофій Дрогін.

Говорили про фінансову грамотність і про те, що діти знають і не знають про гроші.

Наприкінці дискусії попросила Катю і Тимофія озвучити питання до аудиторії - поважних чоловіків і жінок у костюмах, котрі перед тим кілька годин говорили про банки, економіку і фінанси.

Катя сказала, що коли вона почне працювати - то всіх цих чоловіків і жінок у костюмах вже не буде на таких от конференціях, бо всі конференції будуть проходити онлайн, у значно зручнішому форматі (і в шортах замість костюмів). І спитала, чи всі ці дорослі люди готові до такого.

А Тимофій спитав, як ми (дорослі) взагалі плануємо жити далі - якщо покладатимемось лише на технології, якщо машина підвозитиме від квартири до офісу і назад; і чи не забуваємо ми тоді про фізичний розвиток? Може, варто частіше на велосипедах кататись?

Ось такі от різні думки і різні бачення майбутнього, але однаково challenging!

Ну і коли школярі цитують виступ стенфордського професора, який вони нещодавно прослухали - то це надихає! Чи багато вчителів чи навіть університетських викладачів так робить?...

***

Тимофій став відомим, коли написав коротку колонку «10 причин, чому діти не люблять школу». І після того, він перестав ходити до школи і зараз на домашньому навчанню. Але зізнається, що трохи нудно і бракує спілкування.

Оригинал

Освіта.ua
18.05.2017

Популярные блоги
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев