Ю. Федорченко: правильная тактика, но ошибка в стратегии

Нельзя превращать реформу высшего образования в бесконечную мыльную оперу

Ю. Федорченко: правильная тактика, но ошибка в стратегии

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Тактична правильність та стратегічна помилка.

Внесення змін до Прикінцевих та перехідних положень Закону «Про вищу освіту» щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» стало ще одним свідченням визнання непродуманості Закону «Про вищу освіту».

З самого початку в Закон закладався занадто малий час для відмови від освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» у системі вищої освіти. Потрібно було при ухваленні Закону визначити, що «останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводиться у 2018 році».

Однак саме по собі продовження перехідного періоду не дає відповіді на питання про долю коледжів у системі вищої освіти, зокрема педагогічних коледжів. Відсутнє стратегічне розуміння місця коледжів у системі вищої освіти, значною мірою цим обумовлено відповідне зволікання.

На жаль, можна передбачити, що переважна більшість коледжів не скористається наданим часом. І через три роки ми можемо стати свідками чергової спроби подовжити перехідний період.

«Беззаконня», вірніше, безладдя не можна продовжувати до безкінечності. Хочу побажати коледжам та керівникам МОН відповідально поставитися до даної проблеми. Не можна перетворювати реформу вищої освіти в безкінечну мильну оперу.

Оригинал

Освіта.ua
24.03.2017

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев