Юрий Федорченко: реформу высшей школы МОН провалило

Имеет смысл говорить о создании временного Агентства по реформе высшего образования

Юрий Федорченко: реформу высшей школы МОН провалило

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Не знаю як для кого, а для мене пані К. є “героїнею”. Вчора на засіданні атестаційної колегії Міністерства освіти і науки вона ще раз переконала мене в цьому.

Людина не має навіть підстав для того, щоб отримати диплом про вищу освіту. Людина постійно плутає поняття “сукупність знань” та “система знань”. Вона просто не може збагнути відмінності між ними. І це все не завадило їй стати доктором наук!

В мене немає жодних претензій до моєї “героїні”. Більш того, вона послідовно, наполегливо та безстрашно підтверджує тезу про відсутність системи вищої освіти в країні. Буквально за два дні до того була опублікована моя відповідна стаття. А моя “героїня” наочно підтвердила відповідні положення статті щодо відсутності в країні системи вищої освіти. Я дякую всім тим, хто організував пряму трансляцію засідання. Ця трансляція підтвердила інші тези статті.

  • По-перше, потрібно відповідально та чесно визнати, що реформа вищої освіти в країні не відбувається...
  • По-друге, реформу вищої освіти немає сенсу далі продовжувати, не визначившись щодо ролі держави у майбутній системі вищої освіти…
  • По-третє, визначившись з роллю держави у системі вищої освіти, потрібно буде визначитися з тим, яка саме інституція буде проводити реформу вищої освіти надалі…
  • По-четверте, хоча й потрібно дати належну оцінку тим керівникам МОН, які з 2014 року відповідали саме за реформу вищої освіти; і, звісно, така оцінка має бути персональною, однак варто констатувати, що МОН в цілому провалило реформу вищої освіти…

Має сенс говорити про створення тимчасового Агентства з проведення реформи вищої освіти…

Оригинал

Освіта.ua
04.07.2016

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев