Юрий Федорченко: реформу высшей школы МОН провалило

Имеет смысл говорить о создании временного Агентства по реформе высшего образования

Юрий Федорченко: реформу высшей школы МОН провалило

Автор: Юрий Федорченко, кандидат философских наук, независимый образовательный аналитик-консультант.

Не знаю як для кого, а для мене пані К. є “героїнею”. Вчора на засіданні атестаційної колегії Міністерства освіти і науки вона ще раз переконала мене в цьому.

Людина не має навіть підстав для того, щоб отримати диплом про вищу освіту. Людина постійно плутає поняття “сукупність знань” та “система знань”. Вона просто не може збагнути відмінності між ними. І це все не завадило їй стати доктором наук!

В мене немає жодних претензій до моєї “героїні”. Більш того, вона послідовно, наполегливо та безстрашно підтверджує тезу про відсутність системи вищої освіти в країні. Буквально за два дні до того була опублікована моя відповідна стаття. А моя “героїня” наочно підтвердила відповідні положення статті щодо відсутності в країні системи вищої освіти. Я дякую всім тим, хто організував пряму трансляцію засідання. Ця трансляція підтвердила інші тези статті.

  • По-перше, потрібно відповідально та чесно визнати, що реформа вищої освіти в країні не відбувається...
  • По-друге, реформу вищої освіти немає сенсу далі продовжувати, не визначившись щодо ролі держави у майбутній системі вищої освіти…
  • По-третє, визначившись з роллю держави у системі вищої освіти, потрібно буде визначитися з тим, яка саме інституція буде проводити реформу вищої освіти надалі…
  • По-четверте, хоча й потрібно дати належну оцінку тим керівникам МОН, які з 2014 року відповідали саме за реформу вищої освіти; і, звісно, така оцінка має бути персональною, однак варто констатувати, що МОН в цілому провалило реформу вищої освіти…

Має сенс говорити про створення тимчасового Агентства з проведення реформи вищої освіти…

Оригинал

Освіта.ua
04.07.2016

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!