Елена Бондаренко: «элитная» школа - это какая?

Родителям уже не нужна элитность или престижность, измеряемая «благотворительными» взносами

Елена Бондаренко: «элитная» школа - это какая?

Автор: Елена Бондаренко.

Серія гучних скандалів про порушення і звільнення директорів прокотилася переважно, так званими, «елітними» школами. У чому ГО «БАТЬКИ SOS» тільки не звинувачували: знищуємо найкращі школи; хочемо їх приватизувати, закрити; поставити у ці школи «своїх» директорів; звільнити усіх вчителів; захопити батьківські кошти і т.ін.

ЕЛІТНА чи ПРЕСТИЖНА ШКОЛА. Це яка? Де дорого? Де за гроші батьків учнів завантажують купою додаткових занять, щоб усі стогнали? Де всупереч нормам законів і моралі витискають зі школи слабших учнів, щоб показати вищий рейтинг успішності? Де носять однакову шкільну форму (дизайнерську) і краватки? Невже ХОРОША школа має бути саме такою?

Поки що в уявленні багатьох батьків «хороша школа – де «дорого і важко». Десь на 3-5 році навчання у батьків виникає питання: чому ж так дорого? Школа ж наче не приватна? Чому ж так важко вчитись? І де ж ті знання? Батьки починають ставити незручні запитання.

Але відповідь на них коротка: «Не подобається – ідіть в іншу школу». Хтось піде, а хтось залишиться і спробує змінити школу. От тільки змінити школу, без зміни директора, м’яко кажучи, складно. Уявляєте, скільки років директор створював імідж «елітної» школи, збільшував вступні внески, отримував щедрі дарунки від батьків, прибрав незручних педагогів, запровадив жорстку дисципліну – все круто і дорого. Чого ще треба цим батькам? Знання? Повага до дітей? Прозорість і відкритість? Обійдуться. Скарги? Організуємо придворних – будуть оди радості.

Та не забувайте, що прагнучи кращого для дітей, до таких шкіл дітей приводять непрості батьки, а успішні. Як заявив у суді колишній директор «елітної» гімназії: «батьки винайняли групу юристів, які писали на мене скарги». На жаль, він так і не зрозумів, що групу юристів, економістів, журналістів, бізнесменів тощо – зібрав він сам. Провівши вступні співбесіди не лише з дітьми, а й з кожним із батьків на платоспроможність і статусність. І за таке добірне товариство – дякуємо. Справді, чудові і професійні мами і татусі.

У своєму зашореному світі не зрозумів «елітний» директор, що батьки вже інші. Їм не потрібна фальшива елітність чи престижність, яка вимірюється розміром «благодійних» внесків. Вони досягли чогось у житті завдяки власним знанням і праці, тому хочуть таких самих перспектив для своїх дітей.

Рівень престижності школи визначається рівнем знань, рівнем розвитку особистості дитини, рівнем викладання, врешті решт. У всьому світі цінуються чесність і професіоналізм. Престижно бути порядним, мати знання і вміння, а цього якраз за гроші і не купиш.

Оригинал

Освіта.ua
25.03.2016

Популярные блоги
А. Заможская: я боюсь уроков трудового обучения Есть страны, где дети на трудовое обучение записываются в очередь, потому что там учат тому, что им интересно
Александр Мирошниченко: раздумия с табелем в руках Роль школы стала совсем непонятной в этом мировоззренческом хаосе дистанционного обучения
И. Ликарчук: эпидемия «выпускных» в детском саду Их породили экзальтированные мамаши при поддержке безответственных работников детсадов
Ю. Полонская: как нивелировать «плюсы» школьной автономии Почему статью о 175 днях учебного года начали выполнять только в этом году, да и то далеко не все регионы?
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев