Екатерина Спитковская: массовое унижение учителя

Давайте говорить и о профессионалах, которых больше, чем тех, кто позорит профессию

Екатерина Спитковская: массовое унижение учителя

Автор: Екатерина Спитковская, учитель.

Я вже декілька днів ходжу під певним враженням: мене занепокоїло виникнення «креативної» ідеї про встановлення камер в класах. Що ми хочемо цим досягти? Ми ставимо в голову кута ідею "КОНТРОЛЮВАТИ ВЧИТЕЛЯ».

Я розумію, що цьому послужив ганебний вчинок вчителя, що змушувала битися головою об дошку дитину!!! Але!!! Що виходить: завжди по гіршим представникам якихось професій ми судимо про всіх! Йде масове ПРИНИЖЕННЯ професії вчителя! Давайте тоді встановимо відеокамери в усіх медичних закладах, в усіх паспортних столах, в казначействі! Давайте послухаємо, як спілкуються з людьми в транспорті! Це масова проблема нашого оточення!!!

Ви думаєте, я боюсь відеокамери? Ні, але мене турбує, хто буде контролювати вчителів? Це має бути якась служба? Це будуть батьки? Хто буде допомагати КОНТРОЛЕРАМ трактувати сказані слова, визначати якість методики???

Скільки сказано про потребу контролювати вчителів, але ніхто не сказав про те,як підняти престижність вчительської праці!!!

Якісь є, можливо, ролики про історію перемог у вчительській сфері? Я бачу тільки історію поразок! Я бачу тільки ганебні вчинки вчителів, тільки розповіді про невдах, які працюють вчителями!!! Я не говорю, що кричущі випадки слід замовчувати!!! Ні, зрозумійте мене правильно! Я теж обурююсь вчинкам деяких вчителів і вважаю, що допускати до дітей таких не слід! НІКОЛИ! Але давайте говорити і про професіоналів, про фанатів, яких набагато більше, ніж тих, хто ганьбить нашу професію.

Моя позиція: камери в школах мають бути в місцях масового скупчення дітей. А вчителю треба довіряти, хоча їх слід відбирати. Чомусь в нашій державі говорять про оснащення відеокамерами всіх навчально-виховних закладів (а їх дуже багато), а ніхто не говорить про жорсткий відбір вчителів на посаду вчителя за гідну зарплату.

Оригинал

Освіта.ua
02.02.2016

Популярные блоги
Я. Абрамейцева: в чем цель обязательной математики? Выпускники 2023 важнейшие годы почти не имеют возможности овладевать предметами вообще
Игорь Ликарчук: хайп вокруг оценивания учеников Оценка давно утратила дидактическую значимость и превратилась в холодную формальность для отчета
Е. Козолуп: почему учитель должен работать на 150%? «Менеджеры» довели образование до такого состояния, что учитель должен делать свою работу на 150% при любых условиях
Иван Осадчий: об оценивании учеников 5 классов НУШ По предлагаемому в Методических рекомендациях подходу невозможно выставить оценки за семестр
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев