Саша Дрик: бытовая коррупция самая страшная

Борьба с коррупцией только тогда принесет результат, когда каждый начнет с себя

Саша Дрик: бытовая коррупция самая страшная

Автор: Саша Дрик, председатель совета Общественного люстрационного комитета.

Написала корупційну скаргу на викладача в перший же день навчання. Він пропонував бали (з якої складається оцінка) в обмін на придбання підручників авторства його сина.

Така «побутова» корупція є найстрашнішою. Вона виховує толерантність до хабарництва: спочатку мовчки погодитись купити книжку за 100 грн, потім — дати хабаря податківцю 1000 гривень — і так до мільярдів з державного бюджету. А коли людина звикає так жити, вона рано чи пізно стає частиною кругової поруки на всіх рівнях. В результаті саме це гальмує реформи — бо поки в системі функціонують ті, хто звик так заробляти, вони не зацікавлені в її зміні. І це не тільки освіти стосується. Негідники багатіють, а достойні люди ледве зводять кінці з кінцями — а ми потім дивуємось, як так сталося, що країною багато років керують бандити.

Боротися з побутовою корупцією психологічно набагато важче, ніж з напівміфичними генпрокурорами, яких більшість з нас ніколи не бачила. Бо це особистий дискомфорт (мені ще три роки тут вчитись), бо це потенційні проблеми (я вже готуюсь морально до найприскіпливішого іспиту в своєму житті), бо це тиск колег (багатьом з яких теж зручно зберігати status quo). Але по-іншому бути не може. Боротьба з корупцією тільки тоді матиме результат, коли кожен почне з себе.

Замдиректора повідомив, що викладача відсторонили. Вибачався і просив не судити по ньому про весь Інститут. Попросила надати мені письмову відповідь на скаргу.

Оригинал

Освіта.ua
15.12.2015

Популярные блоги
И. Ликарчук: учиться нужно только тем, кто этого хочет Полное общее среднее образование должно быть не общеобязательным, а общедоступным
Д. Ламза: никто не хочет идти в образование или школа без учителей От Кабинета Министров нет никаких действий по повышению значимости профессии учителя
С. Колебошин: 3000 спартанцев (задача о молодых учителях) 3000 молодых учителей на 15000 школ, в среднем - 1 новый учитель на 5 школ
И. Совсун: как надолго еще хватит запала учителей? Между победителями мировых олимпиад и средним базовым уровнем украинских школ гигантская пропасть
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев