![]() |
Проблему школьных трудовых практик можно решить, просто изменив методы коммуникации |
Елена Бондаренко: практика под новым соусом
Автор: Елена Бондаренко.
Не закінчуються ряди людей, які свого часу влітку у школі стригли траву, прибирали, фарбували і «нє умєрлі», «началі ценіть чужий труд», «не сиділи в комп’ютерах» тощо, а нині активно бажають безоплатної трудової повинності своїм дітям.
Вони мають на це право. Справді, може бути, що батькам ніколи займатися вихованням своїх дітей, вчити їх якоїсь корисної праці чи й просто допомогти дитині знайти заняття, окрім комп’ютерних ігор. Хочуть працювати - нехай працюють. Особливо - на благо комунального закладу. Немає проблеми.
Проблема тільки в комунікації. Бо частіше від школи надходять розпорядження «усі… повинні прийти… з сапою… відробити…не видамо табель/ не переведемо в наступний клас…» тощо.
Одні батьки щасливі, що їхні діти будуть зайняті, інші батьки скаржаться. А між собою усі воюють.
Як на мене, цю проблему можна вирішити, просто змінивши методи комунікації. От наприклад:
«Безкоштовний МАЙСТЕР-КЛАС!
Тільки цього літа! Кількість місць обмежена! Обмеження за віком!
Догляд за клумбою/стрижка газонів/догляд за меблями/клінінгові тенденції (вибрати необхідний варіант).
Ваші діти:
- отримають вкрай необхідні в сучасному житті навички;
- проведуть час в товаристві шкільних друзів;
- відірвуться від комп’ютерів і телефонів;
- навчаться працювати в команді, дізнаються про сучасні технології прибирання/фарбування/миття тощо.
Попередній запис за телефоном ХХХ-ХХ-ХХ».
Освіта.ua
16.07.2019