Автор: Игорь Цигвинцев , учитель химии.
НМТ. Історія. Патріотизм…
Натрапив сьогодні на допис пана Євгена Кравченка. Повністю поділяю думку молодого вчителя історії, раджу прочитати та вирішив висловити декілька своїх міркувань, як вчителя, із цього приводу.
У квазідискусіях, які порушуються в інтернеті щодо НМТ / ЗНО, особисто для мене є декілька цікавих моментів. Здається, що це боротьба тих, хто «вже» (чиї діти закінчили школу) або «ще ні» (чиї діти ще навчаються) та тих, кому пече, і треба пожаліти «бідних дітей» (у цих, здається, у родині є випускники).
У цій дискусії НМТ, здається, стає особистою маленькою «липецькою фабрикою», яку треба закрити. Такий собі варіант «закон – це добре, але давайте після нас». Аргументи обох сторін емоційні, цікаві. Багато чого сказано, але для мене цікавішим є те, що не сказано, про що скромно промовчали прихильники обох позицій.
Щодо викладання історії та виховання патріотизму варто зазначити, що тут навіть не Давид та Голіаф, тут війна сліпоглухого з роботами та дронами. Сухе чи циркове (тут бувають крайнощі) викладання ...
01.02.2023