Про зазначення середнього бала в додатку до документа про повну загальну середню освіту

Лист МОН № 1/9-263 від 23.05.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-263 від 23 травня 2014 року

Міністерство освіти і науки
Автономної Республіки Крим,
управління (департаменти) освіти і науки
обласних, Київської та Севастопольської
міських державних адміністрацій

Загальноосвітні навчальні заклади

Про зазначення середнього бала
в додатку до документа про повну
загальну середню освіту

Міністерство освіти і науки України інформує, що у цьому навчальному році середній бал документа про повну загальну середню освіту обчислюється за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала. Середній бал за 12-бальною шкалою автоматично переводиться у 60-бальну шкалу з використанням коефіцієнта «5».

Середній бал атестата розраховується як середнє арифметичне річних оцінок з предметів інваріантної складової навчального плану, виставлених у додатку до атестата, та оцінок, отриманих за державну підсумкову атестацію.

Доручаємо керівникам загальноосвітніх навчальних закладів забезпечити розрахунок середнього бала атестата випускників та зробити відповідний запис у додатку до атестата з правого боку, в останньому рядку, під назвою предметів, з яких складалася ДПА.

Заступник Міністра       П. Полянський

Освіта.ua
23.05.2014

КМУ принял постановление об увеличении зарплат педагогов Кабинет Министров утвердил новую тарифную сетку для зарплат работников бюджетных учреждений
В этом году ученики 9-х классов будут сдавать ДПА Информация об освобождении от прохождения ДПА учеников 9-х классов является недостоверной
МОН разработало типовую образовательную программу для учеников 5-9 классов Документ определяет подходы к разработке школами образовательных программ на каждом цикле образования
Время использовании гаджетов на уроке должно быть ограничено Учителя не должны превышать определенную продолжительность работы учеников с техническими средствами
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев