Про святкування Дня студента у 2009 році

Наказ МОН № 864 від 14.09.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 864 від 14 вересня 2009 року

Про святкування
Дня студента
у 2009 році

На виконання Указу Президента України від 25.09.2008 р. № 857 "Про забезпечення дальшого розвитку вищої освіти України", Державної цільової програми роботи з обдарованою молоддю на 2007-2010 роки, з метою відзначення Дня студента наказую:

1. Затвердити:

1.1. Склад всеукраїнського оргкомітету з організації та проведення заходів, присвячених Дню студента (додаток 1).

1.2. План заходів з відзначення Дня студента (додаток 2).

2. Департаментам вищої освіти (Болюбаш Я.Я.),науково-технологічного розвитку (Свіженко В.О.), міжнародного співробітництва та європейської інтеграції  (Сухолиткий О.С.) та Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Удод О.А. ) забезпечити своєчасну та якісну реалізацію плану заходів, з відзначення Дня студента 12 - 14 листопада 2009 року.

3. Департаменту роботи з  кадрами  вищої  школи та державної служби (Гевко А.Є.) забезпечити відзначення кращих студентів, які досягли значних результатів у навчанні, науковій роботі, громадській діяльності і міжнародних змаганнях.

4. Контроль за  виконанням цього наказу покласти на директора департаменту вищої освіти Бoлюбаша Я. Я.

Міністр       І.О. Вакарчук


14.09.2009

Популярні новини
МОН планирует привлекать средства на профтехи через наблюдательные советы Одной из задач наблюдательных советов станет привлечение средств для обеспечения деятельности учреждений
Опубликован рейтинг вузов «ТОП-200 Украина 2021» Представлен пятнадцатый академический рейтинг украинских высших учебных заведений
Восемь украинских вузов – в рейтинге QS World University Rankings Университеты Украины в основном сохранили свои места в мировом рейтинге вузов
В Украине откроют Президентский университет В Украине создадут университет, который должен обеспечить подготовку лидеров для стратегических отраслей
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев