С. Дятленко: что стоит учесть «стахановцам» дистанционки

Дистанционное образование имеет определенные правила, требует понимания заинтересованных сторон и предполагает наличие опыта

С. Дятленко: что стоит учесть «стахановцам» дистанционки

Автор: Сергей Дятленко, эксперт по вопросам образования программы U-LEAD с Европой.

Важливо щоб дистанційна освіта не перетворилася на дистанціювання від освіти.

Із того, що вже прочитав і почув.

Дистанційна освіта, як і кожна форма освітньої діяльності має певні правила, вимагає розуміння зацікавлених сторін та передбачає наявність досвіду. Нічого цього в школах немає: вчаться одиниці, бо ніколи та й нудно; досвіду ніде взятися; розуміння проростає лишень у тих, хто спробував себе по обидва боки дистанційки.

Зібрав короткі виклики, які варто врахувати «стаханівцям» дистанційної освіти:

  • Запровадження дистанційного навчання для учнів початкової школи можливе лише за домашньої підтримки дорослих.
  • У школі варто створити центр, куди сходяться всі матеріали і завдання, які роздають учням всі вчителі. Щоб уникнути відвертих дурниць і перевантажень.
  • Завдання та матеріали надсилаються за певним розкладом. Учні не можуть постійно чекати додаткових ц/у, а батьків вже теліпає від повідомлень вайбера.
  • Завдання для школярів мають бути ЦІКАВИМИ. Інакше вони перестануть їх виконувати вже наступного тижня. А скільки триватиме карантин – невідомо.
  • Дистанційка – це не повноцінний навчальний процес, тому годі чекати від учнів і батьків повного освоєння тем згідно розкладу і календарного плану. Якщо перегнете палицю, то почнуться збої Інтернету, світла, стану здоров’я чи відрядження до бабусь.

Оригинал

Освіта.ua
19.03.2020

Популярные блоги
Д. Коптило: реформаторы не виноваты, что изменений нет Далеко не Клопотенко, Супрун или Гриневич виноваты в том, что перемен к лучшему не происходит
В. Онацкий: репетиторство как альтернатива школе Бороться с репетиторством не стоит, но нужно улучшать образовательный процесс в школах
Олег Фасоля: на сколько же выросла зарплата учителя? Государство не может обеспечить уровень зарплаты, который должен соответствовать статусу педагога в обществе
А. Костюк: Польше нужны таланты, а Украине – нет? Система высшего образования Украины обречена продуцировать массовый образовательный продукт, а не уникальный
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев