С. Дятленко: что стоит учесть «стахановцам» дистанционки

Дистанционное образование имеет определенные правила, требует понимания заинтересованных сторон и предполагает наличие опыта

С. Дятленко: что стоит учесть «стахановцам» дистанционки

Автор: Сергей Дятленко, эксперт по вопросам образования программы U-LEAD с Европой.

Важливо щоб дистанційна освіта не перетворилася на дистанціювання від освіти.

Із того, що вже прочитав і почув.

Дистанційна освіта, як і кожна форма освітньої діяльності має певні правила, вимагає розуміння зацікавлених сторін та передбачає наявність досвіду. Нічого цього в школах немає: вчаться одиниці, бо ніколи та й нудно; досвіду ніде взятися; розуміння проростає лишень у тих, хто спробував себе по обидва боки дистанційки.

Зібрав короткі виклики, які варто врахувати «стаханівцям» дистанційної освіти:

  • Запровадження дистанційного навчання для учнів початкової школи можливе лише за домашньої підтримки дорослих.
  • У школі варто створити центр, куди сходяться всі матеріали і завдання, які роздають учням всі вчителі. Щоб уникнути відвертих дурниць і перевантажень.
  • Завдання та матеріали надсилаються за певним розкладом. Учні не можуть постійно чекати додаткових ц/у, а батьків вже теліпає від повідомлень вайбера.
  • Завдання для школярів мають бути ЦІКАВИМИ. Інакше вони перестануть їх виконувати вже наступного тижня. А скільки триватиме карантин – невідомо.
  • Дистанційка – це не повноцінний навчальний процес, тому годі чекати від учнів і батьків повного освоєння тем згідно розкладу і календарного плану. Якщо перегнете палицю, то почнуться збої Інтернету, світла, стану здоров’я чи відрядження до бабусь.

Оригинал

Освіта.ua
19.03.2020

Популярные блоги
В. Громовой: рубеж необратимости уже пройден Отрицательный отбор в образовании продолжается, ведь уходят лучшие, а «скамейка запасных» почти пуста
Е. Стадный: идея увеличения веса аттестата ошибочна Чем больше будут учитывать аттестат, тем меньше будет шансов у детей с хорошими знаниями из строгих школ
Д. Бабурин: образование за ширмой рейтинговой шкалы За ширмой рейтинговой шкалы 100-200, которую нам каждый год представляет УЦОКО, скрывается реальное состояние образования в Украине
В. Громовой: как спасти образование от развала Как вызвать бешеную ненависть, но спасти школьное образование от окончательного развала
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!