Osvita.ua Высшее образование Рефераты Психология Тест на з’ясування рівня творчого потенціалу людини
Ведущие компании и учебные заведения Предложения получения образования от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства. По вопросам размещения информации обращайтесь по телефону (044) 200-28-38.

Тест на з’ясування рівня творчого потенціалу людини

Діагностика психологічної готовності до освоєння нового необхідна для правильного вибору напряму професійної діяльності

У запропонованому тесті "Який ваш творчий потенціал?" оберіть один з варіантів:

1. Чи вважаєте ви, що світ, який вас оточує, може бути поліпшений:

  • а) так;
  • б) ні, він і так досить гарний;
  • в) так, але лише де в чому.

2. Чи гадаєте ви, що самі можете брати участь у значних змінах довколишнього світу:

  • а) так, у більшості випадків;
  • б) ні;
  • в) так, у деяких випадках.

3. Чи вважаєте ви, що деякі з ваших ідей зумовили б значний прогрес у тій сфері діяльності, в якій ви працюєте:

  • а) так;
  • б) так, за сприятливих обставин;
  • в) лише деякою мірою.

4. Чи вважаєте ви, що в майбутньому будете відігравати таку важливу роль, що зможете щось принципово змінити:

  • а) так, напевно;
  • б) це малоймовірно;
  • в) можливо.

5. Коли ви вирішуєте розпочати якусь справу, чи думаєте, що здійсните своє починання:

  • а) так;
  • б) часто думаєте, що не зумієте;
  • в) так. Часто.

6. Чи відчуваєте ви бажання зайнятися справою, яку абсолютно не знаєте:

  • а) так, невідоме вас приваблює;
  • б) не відоме не цікавить;
  • в) усе залежить від характеру цієї справи.

7. Вам доводиться займатися незнайомою справою. Чи відчуваєте ви бажання досягти в ній досконалості:

  • а) так;
  • б) будете вдоволені тим, чого встигли досягти;
  • в) так, але тільки якщо вам це подобається.

8. Якщо справа, яку ви не знаєте, вам подобається, чи хочете ви знати про неї все:

  • а) так;
  • б) ні, ви хочете навчитися лише найголовнішого;
  • в) ні, ви бажаєте лише задовольнити свою допитливість.

9. Коли вас спіткає невдача, то:

  • а) певний час наполягаєте на своєму, всупереч здоровому глузду;
  • б) облишите цю справу (розумієте, що вона не реальна);
  • в) продовжуєте робити свою справу, навіть коли стає очевидним, що перешкоди нездоланні.

10. На вашу думку, професію слід обирати, виходячи з:

  • а) своїх можливостей, подальших перспектив для себе;
  • б) стабільності, значущості, важливості професії, потреби в ній;
  • в) переваг, які вона забезпечує.

11. Чи могли б ви, мандруючи, легко орієнтуватися в маршруті, яким ви вже пройшли:

  • а) так;
  • б) ні, боїтеся збитися з дороги;
  • в) так, але тільки там, де місцевість вам сподобалась і запам’яталась.

12. Чи зможе е ви зразу після якоїсь бесіди пригадати все, про що говорилося:

  • а) так, з легкістю;
  • б) усе пригадати не зможете;
  • в) запам’ятовується лише те, що вас цікавить.

13. Коли ви чуєте слово незнайомою вам мовою, то можете повторити його за складами, без помилок, навіть не знаючи його значення:

  • а) так, без утруднень;
  • б) так, якщо це слово легко запам’ятати;
  • в) повторите, але не зовсім правильно.

14. У вільний час ви волієте:

  • а) залишитись наодинці, поміркувати;
  • б) перебувати в компанії;
  • в) вам байдуже, чи будете ви самі, чи в компанії.

15. Ви виконуєте якусь справу. Вирішуєте припинити це заняття лише тоді, коли:

  • а) справу завершено вона здається відмінно виконаною;
  • б) ви більш-менш задоволені;
  • в) вам ще не все вдалося зробити.

16. Коли ви сам (а):

  • а) любите мріяти про якісь, навіть, можливо, абстрактні речі;
  • б) будь-якою ціною прагнете знайти собі конкретне завдання;
  • в) іноді любите помріяти, але про речі,пов’язані з вашою роботою.

17. Коли якась ідея захоплює вас, то ви починаєте думати про неї:

  • а) незалежно від того, де і з ким ви знаходитеся;
  • б) ви не можете робити цього лише на одинці;
  • в) лише там, де буде не дуже галасно.

18. Коли ви обстоюєте якусь ідею:

  • а) можете відмовитися від неї, якщо вислухаєте переконливі аргументи опонентів;
  • б) залишитися при свої думці, хоч би які аргументи вислухали;
  • в) заміните свою думку, якщо опір виявиться надто сильним.

Після запису відповідей підрахуйте бали, які ви набрали. За відповідь "а" - 3 бали, за "б" - 1, за відповідь "в" - 2 бали.

Питання 1, 6, 7, 8 визначають межі вашої допитливості; питання 2, 3, 4, 5 - віру в себе, питання 9, 15 - стабільність, питання 10 - амбіційність; питання 12, 13 - слухову пам’ять, питання 14 - ваше прагнення бути незалежним, питання 16, 17 - здатність абстрагуватися, питання 11 - 18 - міру зосередженості. Саме ці здібності і ставлять головні якості творчого потенціалу.

Загальна сума набраних балів покаже рівень вашого творчого потенціалу.

49 і більше балів - ви маєте значний творчий потенціал, який надає вам вибір творчих можливостей. Якщо ви зможете застосувати ваші здібності, вам доступні різноманітні форми творчості.

20 - 48 балів - у вас нормальний потенціал. Ви наділені тими якостями, які дають змогу вам творити, але у вас є і проблеми, котрі гальмують процеси творчості. Принаймні ваш потенціал дозволить вам творчо виявити себе, якщо ви, звичайно, цього бажаєте.

23 і менше балів. Вам творчий потенціал, на жаль, невеликий. Але, можливо, ви просто недооцінюєте себе, свої здібності? Брак віри в свої сили може викликати у вас думку, що ви взагалі не здатні до творчості. Позбудьтеся цього і таким чином розв’яжіть проблему.

Результати самообстеження дають змогу побачити, якою мірою студенти психологічно готові до сприйняття передового досвіду, їхні установки на професійне самовдосконалення.


28.09.2010

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!