Osvita.ua Высшее образование Рефераты Менеджмент Служба управління персоналом: діагностична модель. Реферат
Ведущие компании и учебные заведения Предложения получения образования от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства. По вопросам размещения информации обращайтесь по телефону (044) 200-28-38.

Служба управління персоналом: діагностична модель. Реферат

У рефераті розглянуто діагностичну модель управління персоналом у приватному товаристві “Manager”

Вибирається служба управління персоналом “Manager”. Юридична форма - Товариство. Форма власності - приватна. Характер виробництва - виробництво послуг. Наше підприємство займається наступними видами діяльності: розробка комплексних рекламних компаній, пошук робочих місць,проведення презентацій, навчання кадрів.

Підприємство з точки зору технології є малосерійним. Дане підприємство використовує наступні види ресурсів:

  • Матеріальні (Обладнання, транспорт, енергоносії, витратні матеріали);
  • Інформаційні (Про клієнта, про конкурентів, про ціни на послуги, про появу нових послуг в цій сфері діяльності, ринок труда);
  • Трудові (Персонал фірми);
  • Фінансові (Рахунок в банку, кредит).

Необхідна чисельність управлінського персоналу є наступною:

  • 4 топ-менеджера;
  • 11 менеджерів середньої ланки.

Загальна чисельність працюючих - 95 чоловік.

Принципи розподілу праці: на основі функціональної і професійної приналежності.

При представленні підприємства як систему доводиться розглядати, спочатку технічну і соціальну частини окремо:

  • Технічна система нашої організації включає в себе: обладнання, капітал, будівля, транспорт, джерела інформації;
  • Соціальна система представлена персоналом фірми, всією безліччю соціальних відносин, комунікацій, як між клієнтом і персоналом, так і досвідом в спілкуванні.

Взаємодії соціальною і матеріально-речовинною системами відбувається на основі внутрішніх потреб організації, направлених на рішення поставлених задач.

Спроба проаналізувати зовнішні чинники впливу на організацію виглядає таким чином. Чинники впливу:

  • Стан економіки;
  • Політична обстановка;
  • Міжнародні події;
  • Екологічні чинники;
  • НТП;
  • Соціокультурні чинники;
  • Кліматичні.

Під складністю зовнішньої середи розуміється число чинників на які організація зобов'язана реагувати, а так само рівень мінливості кожного чинника. На наш погляд складність зовнішньої середи не високий, тому що число чинників зовнішньої середи відносно не велике і їх варіативність можна приблизно прогнозувати.

Рухливість середи - це швидкість з якою відбуваються зміни в оточенні організації. Ми вважаємо, що як і складність, рухливість зовнішньої середи нашої фірми невисока. Одні з найбільш динамічних чинників, які ми розглядаємо є НТП і конкуренти:

  • Конкуренти - цей чинник один з найбільш динамічно що міняються, але швидкість його зміни (рухливість) не настільки висока, що б надавати на нашу організацію глобальний вплив;
  • НТП - Швидкість зміни НТП примушує більшість структур нашої організації стежити і адекватно реагувати на новинки що з'являються внаслідок прогресу.

Невизначеність зовнішньої середи - низька, тому що ми маємо всього лише три чинники невизначеність яких відносна висока і перераховується в порядку збільшення невизначеності. Це:

  • Клієнти;
  • Конкуренти.

Взаємозв’язаність чинників зовнішньої середи - це рівень сили, з якою зміна одного чинника впливає на інший чинник. Взаємозв’язаність чинників зовнішньої середи, нашої організації, низька тому, що лише два чинники зовнішньої середи можуть вплинути серйозний чином на всі інші чинники і відповідно на діяльність фірми. Це:

  • Група економічних чинників;
  • Група політичних чинників.

Опис системи контролю в даній фірмі виглядає таким чином:

  • Створена системи планування співробітниками своєї роботи на тиждень, в письмовому вигляді і надання звіту керівництву;
  • Контролюється своєчасне виконання працівниками поставлених задач.

Мотивування працівників і стимулювання їх діяльності ведеться по нижче приведеній схемі:

  • Преміювання працівників виробничих відділів у разі виконання отриманого завдання дострокове, при відповідній завданню якості;
  • При вдалому проходженні замовлення преміювання всіх співробітників що брали участь в роботі над замовленням;
  • Матеріальне покарання за порушення виробничої дисципліни;
  • Матеріальне покарання співробітників виробничих відділів за неякісне або невчасне виконання дорученої роботи;
  • Матеріальне покарання (аж до звільнення) за халатне відношення до власної роботи;
  • Введення матеріальної відповідальності за псування мат. цінностей що належать фірмі.

Характеристики що пред'являються до персоналу, приводяться в даній таблиці:

Планові

Непланові

- Професіоналізм

- Професіоналізм

- Нестандартність мислення

- Комунікабельність

- Відповідальність

- Відповідальність

- Здатність працювати в колективі

- Виконавливість

 

- Цілеспрямованість

 

Стилі керівництва. Середня ланка менеджерів має ліберальний стиль управління, вища ж ланка - демократичний стиль управління.

Лідерські якості. У середньої ланки менеджерів лідерські якості повинні бути яскраво виражені, особливо у виробничій сфері: вони повинні уміти організувати навколо себе колектив. У вищої ланки менеджерів - не обов'язково. Але обов'язкова упевненість в собі.

Далі описується процедура прийняття управлінського рішення на рівні топ-менеджерів нашої фірми:

  • Спосіб розробки рішення - мозковий штурм;
  • Щотижневі короткочасні планерки;
  • Обов'язкові щомісячні зустрічі для розробки стратегічних планів фірми.

Внаслідок роботи по виробленню рішень ми отримуємо наступні види управлінських рішень:

  • накази;
  • рекомендації.

Зміст наказів: чітко сформульоване рішення, розраховане на конкретний підрозділ, що підлягає обов'язковому виконанню.

Зміст рекомендацій: деяке управлінське рішення, направлене на конкретний підрозділ, рекомендаційного характеру, несуче в собі інформацію до роздуму і вироблене для поліпшення роботи установи.

Місія нашої організації складається в підвищенні рівня якості праці кадрів. Наша організація внаслідок своєї структурної побудови є одним з соціальних інститутів. Ми здійснюємо комунікаційну функцію в суспільстві, сприяючи підвищенню якості праці, що пропонується , а так само ми є роботодавцями, що саме по собі важливе.

Філософія організації. Ми носії культури. А від того, які ми самі, залежить те, що ми робимо. Тому співробітники фірми постійно (в міру можливості) повинні старатися підвищувати свій культурний і освітній рівень. Це може виражатися в безперервному підвищенні свого професіоналізму і розвитку особистих культурних переваг. Необхідно бути ввічливим з всіма абсолютно.

Працівники повинні добре виглядати, відповідно до рекомендацій стилістів фірми. У фірмі розроблені корпоративні стандарти на документообіг всередині організації. Керівництво розробляє програму по формуванню корпоративної лояльності. Наприклад спільне святкування різних дат, свят і Днів народжень. Керівництво повинне бути зразковим прикладом для своїх підлеглих. Керівництву необхідно з розумінням відноситься до помилок або недбалостей своїх підлеглих.

Наприклад, категорично не карати за спізнення на роботу, а попередити, можливо декілька разів. Фірма піклується про здоров'я своїх співробітників і тому періодично орендується спортивний зал для співробітників. На наш погляд вплив внутрішньої культури, спілкування всередині нашої фірми веде до поліпшення, а головне до прискорення виконання роботи.

Завдяки неформальному відношенню до роботи і підтримки такого відношення, у співробітників повинно сформуватися уявлення про роботу над спільною справою, взаємодопомогу, взаємовиручку і злагодженість в роботі. Задоволення від роботи в колективі для кожного працівника принесе очевидні плоди і послужить позитивною стороною в розвитку і поточній роботі.

Щоб визначити стратегію нашої фірми треба визначити слабі і сильні її сторони.

Сильні сторони:

  • повний комплекс що надаються клієнту;
  • високий творчий потенціал;
  • професіоналізм;
  • здатність швидкого реагування на появу нових технологій в сфері рекламного ринку і уміння творче використати новинки що з'являються в результаті Н.Т.П. на благо клієнтів.

Слабі сторони: на початковому етапі існує проблема замін фахівців людьми фірми, це відбувається завдяки малій кількості колективу і пов'язане з економічними труднощами на етапі становлення організації. Отже доводиться наймати людей.

Перспективні напрями:

  • вихід на регіони;
  • розробка know-how;
  • розширення переліку послуг.

Можливі загрози у зовнішній середі:

  • зміна політичної ситуації в країні, і, як наслідок, порушення економічного балансу системи;
  • глобальний екологічний катаклізм;
  • невиконання зобов'язань з боку клієнтів;
  • несумлінна конкуренція.

Декілька ефективних заходів щодо досягнення поставлених цілей:

  • бездоганне виконання своїх обов'язків працівниками фірми;
  • створення позитивного образу фірми в очах громадськості;
  • участь в суспільних акціях пов'язаних з шоу і рекламним бізнесом.


25.12.2010

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!