Osvita.ua Высшее образование Рефераты Астрономия Літаки України: види та характеристика. Реферат
Ведущие компании и учебные заведения Предложения получения образования от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства. По вопросам размещения информации обращайтесь по телефону (044) 200-28-38.

Літаки України: види та характеристика. Реферат

Україна входить у вісімку країн з найрозвиненішою авіацією. До того в нашій країні відбувається повний цикл створення літаків - від розробок у КБ до готових машин на авіазаводах

Світову славу отримало Київське конструкторське бюро, яке довгий час очолював Олег Костянтинович Антонов. Головне завдання КБ Антонова - розробка транспортно-пасажирських літаків.

Ан-2 (1948 р.) - перший гвинтовий транспортний літак.

Цей літак мав металеву конструкцію, зокрема крил та хвостового оперення, оснащених полотняною обшивкою.

Призначення Ан-2 - обслуговування сільськогосподарського виробництва.

Ан-12 (1958 р.) - гвинтовий транспортний літак. Літак мав багатоколісне низьке шасі, що дозволяло здійснювати посадку та зліт з ґрунту. Така конструкція вантажного літака стала використовуватися у наступних транспортних літаках КБ Антонова.

Призначення Ан-12 - перевезення вантажів, самохідної техніки, парашутно-десантних військ. Для цього в кормовій частині фюзеляжу літака передбачено великий вантажний люк.

В кінці фюзеляжу, за рулем висоти, було обладнане місце для стрільця.

Ан-12 отримав популярність у багатьох країнах світу, їх поставляли у деякі країни Європи, Йорданію, Індію, Ірак, Іран, Афганістан, Китай, Алжир. Ан-12 брав участь майже у всіх збройних конфліктах світу.

Ан-22 "Антей" (1967 р.) - турбогвинтовий чотиридвигуновий літак. "Антей" вважався велетнем серед літаків.

Вантажопідйомність цього літака становить 100т, швидкість 550 км/год., дальність польоту - 5000 км. Ан-22 спроможний перевезти до 290 солдат, середні танки і всі типи літаків військової авіації. Цей літак може злітати із засніжених і навіть ґрунтових аеродромів.

На цьому літаку встановлено 41 світовий рекорд. Так, у 1967 р. на Ан-22 було встановлено рекорд вантажопідйомності - 100,4 т; у 1975 р. "Антей" подолав відстань 5000 км з вантажем 50 т.

Ан-26 (1970 р.) - військово-транспортний літак, на якому були встановлені більш потужні турбогвинтові двигуни та перероблена хвостова частина фюзеляжу для вантажного люка, транспортера і талі.

Літак мав універсальний трап-апарель. Цей трап під час навантаження самохідної та колісної техніки відхилявся на землю і вбирався під фюзеляж після закінчення завантаження.

Для точного викиду вантажу або висадки десанту у задній частині пілотської кабіни (з лівого боку фюзеляжу) був встановлений блістер.

АН-72 (1977 p.) - реактивний легкий транспортний літак.

При створенні його конструкції використано нетрадиційні методи підвищення піднімальної сили.

Ан-72 відзначався простотою керування. Для розбігу йому досить 400-450 м.

Ан-74 (1989 р.) - реактивний транспортний літак, який має більш досконале бортове радіоелектронне обладнання порівняно з Ан-72.

Призначення Ан-74 - виконання транспортних робіт в умовах крайньої півночі.

На цьому літаку була встановлена проти-обледеніла система, удосконалена система обігріву, а шасі можна було замінити на лижі.

Відомий факт, коли літак цього типу сів на підготовлену крижину довжиною 600 м з вантажем 2000 кг.

Ан-124 "Руслан" (1987 p.) - важкий військове-транспортний літак. Це найбільший літак у світі військово-транспортної авіації.

Швидкість літака досягає 850 км/год. Ан-124 належить 21 світовий рекорд.

Так, у 1985 р. Ан-124 підняв вантаж вагою 171 219 кг на висоту 2000 м, а в 1987 р. він встановив рекорд дальності польоту по замкненому маршруту 20150,92 км.

У польоті "Руслан" повністю герметизований, а на землі у нього відкриваються вантажні люки як з носової частини, так і з хвостової. У фюзеляжі можна розмістити автобуси або машини, невеликі літаки та залізничні вантажні вагони.

Ан-225 "Мрія" (1988 p.) - вантажний літак. Це найбільший літак у світі.

Він створювався як стартовий комплекс для космічних кораблів багаторазового використання.

Для цього космічний корабель припускалось розташовувати над фюзеляжем. Ан-225 має злетіти зі звичайного аеродрому, розігнатися до заданої швидкості, після чого космічний корабель повинен відділитися від літака і продовжити самостійно політ у космічний простір, а Ан-225 повернутися на аеродром. Таким чином, виводити багаторазовий космічний корабель можна з будь-якого аеродрому.

"Мрія" переносить вантаж до 250 т - тобто такий, який можна перевезти на восьми залізничних платформах, або п'ять цистерн з нафтою. Швидкість цього літака досягає 850 км/год.

Ан-225 встановив 110 світових рекордів за один політ й перевершив усі досягнення літаків світу! Наприклад, Ан-225 підняв вантаж 156,3 т на висоту 2000 м. Перевіз без посадки вантаж 155 т (Київ-Санкт-Петербург і назад). "Мрія" піднялася на рекордну висоту серед суперважких літаків - 12 410 м.


20.11.2011

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!