Osvita.ua Высшее образование Вступительная кампания Регистрация электронных кабинетов: вопросы и ответы
Регистрация электронных кабинетов: вопросы и ответы

Способы решения проблем при регистрации электронного кабинета абитуриента и работе с системой подачи электронных заявлений

Регистрация электронных кабинетов: вопросы и ответы

Якими нормативно-правовими документами регламентується подання електронних заяв під час вступної кампанії у 2017 році?

Подання електронних заяв на сайті http://ez.osvitavsim.org.ua/ регламентується Умовами прийому до вищих навчальних закладів України у 2017 році (далі – Умови прийому) та Порядку подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів (далі – Порядок подання заяв в електронній формі), які затверджені наказом Міністерства освіти України № 1236 від 13.10.2016 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.11.2016 року.

Чи надійною є система електронної реєстрації? Наскільки (і як) захищена приватна інформація?

Реєстрація в системі «Подання та розгляду заяв в електронній формі на участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів» не потребує надання вступником будь-якої персональної інформації. Вступник лише вводить номер та серію свого атестата про повну загальну середню освіту та номер і пін-код сертифіката ЗНО.

Зверніть увагу, що тільки за умов, якщо всі три параметри було введено коректно та співпадають ПІБ в атестаті та сертифікаті, активується власний кабінет, який містить необхідні відомості для вступу до ВНЗ.

Чи можуть подавати електронні заяви випускники шкіл минулих років?

Так. Згідно п.1 розділу II Порядку подання заяв в електронній формі такі заяви можуть подавати вступники, які беруть участь у конкурсному відборі на основі атестата (який обов’язково є в базі в електронному вигляді, орієнтовно починаючи з 2000р.) про повну загальну середню освіту та сертифікату зовнішнього незалежного оцінювання, виданого у 2016 та 2017 роках, з конкурсних предметів, визначених Умовами прийому та правилами прийому до вищих навчальних закладів, та не мають підстав для особливих умов зарахування.

Примітка: Прізвище, ім'я, по-батькові вступника у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання різних років повинно збігатися з прізвищем, ім’ям, по-батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.

Хто з вступників повинен подавати заяви в паперовій формі?

Особи, які мають спеціальні умови на участь у конкурсному відборі при вступі для здобуття вищої освіти на основі ПЗСО, передбачені пунктом 3 розділу ІІІ цих Умов, або право на зарахування за квотами-1, квотами-2, передбачене пунктом 5 розділу IV цих Умов, і бажають скористатись цими правами, або мають розбіжності в ПІБ, даті народження, статі або громадянстві вступника в атестаті про ПЗСО та у сертифікаті ЗНО.

Якщо я здавав ЗНО в 2016 і 2017 роках, чи можу я використовувати дані з обох сертифікатів?

Так, система автоматично завантажить дані не тільки з сертифікату, який було вказано при реєстрації.

Яку АДРЕСУ електронної пошти можна використовувати у якості ЛОГІНА для входу до електронного кабінету?

Використовуйте адресу своєї ДІЮЧОЇ електронної пошти (до якої Ви маєте доступ). На цю адресу вам надійде лист для активації доступу до системи.

Разом з тим, використання адрес електронної пошти з окремих доменів (наприклад, mail.ru, yandex.ru) в Україні заборонено. Використовуйте інші адреси.

Яким чином можна подавати електронні заяви, якщо вступник минулого року вже реєструвався на даному сайті?

У поточному році необхідно повторно здійснити реєстрацію електронного кабінету вступника. Відповідно, інформація про подання заяв до обраних цього року ВНЗ буде відображатись у новому кабінеті.

Куди звертатись, якщо виникли проблеми під час реєстрації або входу в електронний кабінет?

У разі виникнення проблем під час процесу реєстрації або входу в електронний кабінет Ви можете надсилати звернення спеціалістам підтримки ЄДЕБО. На центральній панелі головної сторінки потрібно натиснути кнопку «Контакти». У вікні, що з’явилося заповніть відповідні поля та натисніть на стрілку «Далі».

Що робити якщо при введенні даних система не знаходить атестат про ПЗСО або сертифікат ЗНО?

Достовірність даних атестату про ПЗСО перевіряйте на сайті ІВС «Освіта» (http://osvita.net), де для перевірки необхідно заповнити поля (логін та пароль вже існуючої Вашої пошти) у формі «Вхід». – Наявність даних сертифікату ЗНО перевіряйте на сайті http://testportal.gov.ua/.

Куди звертатись, якщо необхідно внести зміни в ПІБ чи дату народження у сертифікаті ЗНО або до атестату про ПЗСО?

Для виправлення помилки у прізвищі, імені, по батькові чи даті народження необхідно звернутись:

  • в сертифікаті ЗНО – до регіонального центру оцінювання якості освіти;
  • в атестаті про ПЗСО – до установи, що видала атестат (школа, коледж тощо).

Чому на вказану мною електронну пошту не надійшов лист про підтвердження реєстрації?

Підтвердження про успішну реєстрацію надходять за умови правильно введених символів електронної пошти. У випадку, коли Ви виявили помилку у вказаній адресі, зареєструйтесь повторно з правильно вказаною адресою через 24 години (це термін анулювання попередньої реєстрації без активації створеного електронного кабінету вступника).

Не можу увійти в систему під своїм логіном. Видає помилку: «Не вдалося виконати запит. Виникли технічні проблеми. Повторіть спробу пізніше». Що робити у такому випадку?

Скоріш за все, причиною цього є неправильно введена адреса сайту для електронного подання. Можливо, Ви заходите за адресою http://osvitavsim.org.ua/, хоча потрібно використовувати адресу http://ez.osvitavsim.org.ua/. Будь ласка, ще раз уважно перечитайте інструкцію перед тим, як скористатися системою.

Після того, як я вводжу логін та пароль, мене знову повертає на головну сторінку. Але замість слова «Реєстрація» стоїть мій Логін, а посилання на профайл немає і переходу до нього не відбулося.

У такому випадку пропонуємо Вам «очистити» історію та кеш браузера за весь період або змінити браузер.

Як дізнатися свій логін для входу в Кабінет вступника?

Логіном являється адреса електронної пошти, вказана вступником при реєстрації.

Що робити у випадку, якщо я забув пароль?

Якщо Ви забули пароль від особистого електронного кабінету скористайтесь функцією «Забули пароль?» у вікні входу до кабінету.

Чому я не можу змінити «Обов’язкові дані» в кабінеті вступника?

Можливість змінювати «обов’язкові дані» в кабінеті вступника блокується після того, як Ваша перша подана заява зареєстрована у ВНЗ.

Що робити у випадку, якщо домашнього (стаціонарного) телефону немає?

Обов'язковим полем для заповнення номер Вашого мобільного є, тому за відсутності домашнього (стаціонарного) телефону можете не заповнювати дану форму.

Чи можливо змінити середній бал атестату в електронному кабінеті вступника?

Середній бал атестату можливо змінити в електронному кабінеті вступника, до моменту подання першої заяви до ВНЗ.

Зверніть увагу! Після подання хоча б однієї заяви до навчального закладу редагування середнього балу буде недоступним. З питань корегування середнього балу, якщо є подані заяви необхідно звернутися безпосередньо до навчального закладу, в який подано заяву.

Чому після реєстрації в кабінеті вступника у формі бали сертифікатів ЗНО за 2017 р. стоять нулі або бали не відповідають отриманим?

Бали сертифікатів ЗНО 2017 року автоматично з`являються в кабінеті вступника після завершення здачі всіх предметів ЗНО. Якщо є невідповідність: перевірте дані сертифікату ЗНО на сайті http://testportal.gov.ua/. У разі їх відповідності на сайті – зв`яжіться з підтримкою кабінету вступника.

Освіта.ua
04.07.2017

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Мар'яна
я не можу зайти у свій кабінет , пише що сертифікат не знайдено , що мені робити ????
юля
Для Мар’яна: у мене теж саме
Комментировать
Тихонюк Людмила
Зарегистрировано 5 заявлений на 4 специальности. Из них, например, одна на 153 специальность. Можно ли отменить заявку с потерей приоритетности и зарегистрировать оставшиеся 2 заявки, например, на 151 специальность?
Саша
Що робити, якщо всі поля про вуз введенні, а при нажатті "пошук" сайт висить? це відбувається декілька днів з різних девайсів... Пробувала міняти спеціальності і вузи - нема результату
Віта
Що робити якщо при реєстрації завантажила не той скан атестата що потрібно? Але вже подала заявки в заклади
Наталья
Я случайно загрузила не тот документ, нужно было загрузить про повну загальну середню освіту, а я загрузила про базову загальну середню освіту. Повлияет ли это на поступление?
Алена
20 минут жду загрузки фото, которое меньше 1 мб, система тупо висит! Я могу из нее выйти?
Олександр
Що робити коли в розділлі " Додаткова інформація" не завантажуеться довітка про реєстрацію місця проживання ? Я навчався в училещі яке змініло свою адресу з міського на сільське.
Олександр
Що робити якщо мені не дае змоги завантажити зображення у розділ додаткові данні ?
Юрий
Що робити,якщо вже відправив 2 заяви,а в одній пише "потребує уточнення вступникам"?там типу у додатку написали мій неправильний бал атестату,в данних я ввів інший, правильний
Анна
как изменить документ уже загруженый в личный кабинет потому что загрузила документ не тот что нужно
Роман
Завантажив додаток до атестату, тисну на "Переглянути файл" і нічого не відбувається, це помилка чи ні?
Андрій
При подачі заяви не можу поставити приорітет.(Колонки навіть нема)
Крістіна
У кого-то было так же? Сколько ждали? Так уже второй день. БЕСИИИИИТ! Можно ли сделать новий кабинет?
Анастасія
Вкажи МАГІСТР!
Комментировать
Крістіна
! Нажимаю на поиск и ничего? ЧТо это? Пробовала и вуз менять, и специальность, но не помогает. Как быть? У меня что-то не так или с сайтом?
Анастасія
Доброго дня.При спробі подати документи у вінницький медунівер,коли вказала регіон,назву вузу.натискаючи на ПОШУК нічого не відбувається(не грузить)і так другий день.Що робити?Хочу на медицину.код 222 ?
Ruslan
Для Анастасія: Выберите МАГИСТР , бакалавра нет в меде
Ярослав
Та сама проблема тільки з педагогічним з факультетом історії
Комментировать
Даша
Кто знает горячая линия номер только 044-290-18-13, или еще есть какие-то, уже сколько времени прошло а у меня все еще не выходит создать електроний кабинет?? На этот номер не реально дозвониться, я была утром первая в списке, но ждала долго только деньги сьело и некто не ответил!!!!
Юлія
Добрий день, а можна сфотографувати фото на телефон і вставити його як наче скановане?
Ruslan
Для Юлія: да
Комментировать
Алёна Бикович
Добрый день, прошу срочно ответить . При подаче в ВНЗ существует общий балл . Его уже потом читает система, когда вы подали заявки или надо самим считать его и вписывать куда-то? я лично не увидела никакой строки для такого действия. Система уже потом сама рассчитывает твой общий балл ,да? ( ну, то есть результаты ЗНО + аттестат в 200 бальной шкале)
Владислава
Для Алёна Бикович: система рахує. на кожен внз різний бал
Алёна Бикович
то есть онон само тебе считает ,да?
Владислава
так, у кожного внз свої коефіцієнти для кожного предмету. система вираховує його сама
Комментировать
Владислава
Якщо я завантажила не кольорову фотографію, а чорно-білу, і вже подала декілька заяв, чи можна це якось виправити? Чи тільки скасовувати заяви? Статус "допущено до конкурсу"
Алёна Бикович
Для Владислава: раз ты допущена,то все окей. Ты прикереляля фото как на документы, но проблема только в том, что она чб?
Владислава
да, тільки те, що чорно-біла
Алёна Бикович
я дмаю раз тебя допустили, то все окей. но лучше позвони на горячую линию,там правда ждать надо :( или у учителей спроси
Комментировать
Никита
Відправив електронну заяву,написанно що потребує уточнення вступником,тереба змінити фото,як?

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!