РОЗВАНТАЖЕННЯ ДИТИНИ СЛІД ПОЧАТИ НЕ З ПРОГРАМ, А З НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ. НЕ 7 - 8 УРОКІВ ЩОДНЯ, А ЛИШЕ 4-5. ТАК ЗВАНИХ "ВАЖКИХ". ФІЗКУЛЬТУРА ОБОВЯЗКОВА ЩОДЕННО. ПІСЛЯ УРОКІВ - БАГАТО ГУРТКІВ, ФАКУЛЬТАТИВІВ, ЯКІ УЧЕНЬ ОБИРАЄ САМ ЗА ДВОМА ПРИНЦИПАМИ: ДОБРОВІЛЬНО І ЦІКАВО. НЕ ЗАБУДЬМО, ЩО ЙОМУ УРОКИ ЩЕ ПОТРІБНО ВИВЧИТИ. СКОРОТИВШИ ОБОВЯЗКОВЕ НАВАНТАЖЕННЯ (ІНВАРІАНТНУ ЧАСТИНУ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ), ПРОВІВШИ СКОРОЧЕННЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ, ОДЕРЖИМО МОЖЛИВІСТЬ РІЗКО ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ФАКУЛЬТАТИВІВ ТА ГУРТКІВ.
ВИГОДИ:
1.ДІТИ БУДУТЬ ЗДОРОВІШИМИ.
2.ЗМЕНШИТЬСЯ ПРЕСИНГ НА ДИТИНУ. НЕРЕАЛЬНО ЗАВИЩЕНІ ОБСЯГИ ІНФОРМАЦІЇ АБО ФОРМУЮТЬ КОМПЛЕКС НЕПОВНОЦІННОСТІ, АБО ВИХОВУЮТЬ ПРОТЕСТНІ НАСТРОЇ.
3.ДЕРЖАВА ЗЕКОНОМИТЬ КОШТИ.
КОНКРЕТНІ ПРОПОЗИЦІЇ: 1.ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ ІНТЕГРУВАТИ З ФІЗКУЛЬТУРОЮ. ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ - НА УРОКАХ ІСТОРІЇ,...
12.09.2010 в 16:11
Ответить