Osvita.ua Среднее образование Новости среднего образования Одиннадцатилетка не является отказом от профильной школы, - Дмитрий Табачник
Одиннадцатилетка не является отказом от профильной школы, - Дмитрий Табачник

Одиннадцатилетняя система образования не является отказом от профильной школы

Одиннадцатилетка не является отказом от профильной школы, - Дмитрий Табачник

Об этом во время совещания в КГГА сообщил министр образования и науки Дмитрий Табачник, сообщает ИМК.

"Мы будем развивать профильную школу, и, начиная с 1 сентября текущего года, согласно постановлению правительства, среднее общее образование должно обеспечить переход к профильной школе", - подчеркнул министр.

Он также отметил, что одним из преимуществ закона о 11-летней системе образования является существенная экономия средств Государственного бюджета в размере около 7 млрд грн в год.

"Мы также снимаем излишнюю регламентацию относительно продолжительности учебного года, а также другие ограничения... Мы более творчески будем подходить к учебному процессу, это предоставит возможность обеспечить более быстрые изменения стандартов образования и программ", - подчеркнул Д. Табачник.

ІМК
03.08.2010

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Ernest
Люди добрі...ну ви мені тепер скажіть - а як ми тепер маємо вчитись?!?!?!? Якщо один клас відняли, а ще й програму були розтягнули, то ви хоть уявляєте, що виходить......Я з першого вересня йду в 10 клас, і мені зовсім не хочется, щоб мені тепер збільшували кількість навчальних годин....ітак вистачає... А якщо відкинути всякі "важливі" предмети типу Художньої культури, Основ здоровья (ОБЖ і так є), то все встигните. Достатнь повернути старі програми, за якими я закінчив навчання. Профільне - також реально. Сам закінчив фіз-тех ліцей. Тут не потрібна 12-річка.
Ruts
Люди добрі...ну ви мені тепер скажіть - а як ми тепер маємо вчитись?!?!?!? Якщо один клас відняли, а ще й програму були розтягнули, то ви хоть уявляєте, що виходить......Я з першого вересня йду в 10 клас, і мені зовсім не хочется, щоб мені тепер збільшували кількість навчальних годин....ітак вистачає...=\
Я
Згодна з Андрієм. Для визначення профілю майбутньої освіти більше користі було б від безкоштовних чи не дуже дорогих гуртків та факультативів, в яких діти різного віку могли б "приміряти"на себе якусь професію чи напрямок і визначитись яка спеціальність їх приваблює.А завдання школи-дати загальну освіту .
Андрій
Кращий варіант - 10 років ЗАГАЛЬНОЇ середньої освіти. Саме загальної. Профільність класів - це здебільшого фікція!!! Порахуйте, скільки біологів чи хіміків (або хоча б лікарів) виходить х хіміко-біологічного класу? І так переважно в усіх класах. Освіта повинна бути 10-річною, загальною і однаковою для всіх. А талановиті і зацікавлені діти повинні відвідувати факультативи, спеціалізовані гуртки тощо...
Володимир Петрович
"Творчий підхід до навчального процесу" вже можна оцінити одним словом -БАРДАК! Навчальних планів нема, програм...... Знову вчителю прийдеться "героїчно" латати всі дірки, а батькам платити за цей "творчий підхід"!
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Так, шановні, з програмами якось тупо виходить.Я теж скоро йду на роботу з відпустки. Раніше до виходу вже впорядковувала свою документацію, а тепер...Нагребла на купу грошей методичок нових для 10-го класу 12-річної школи...Зрозуміло,що не викину,але й 100% працювати за ними вже,мабуть,не можна буде.А на секційних заняттях для вчителів у кінці серпня попереливають з пустого у порожнє і відправлять нас сіяти.А що сіяти?Знову на пальцях,на голому ентузіазмі?Знову висиджувати годинами з методичками та інтернетом у пошуках чогось цікавого і корисного для уроку?Я теж роботу свою і дітей люблю.Але так образливо.Відчуття,ніби ми,вчителі,робимо якусь зайву,тільки нам потрібну роботу.Може,тому нас згадують останніми?ось так і руйнується мотивація.Скільки це ще триватиме? Скажіть,будь ласка...
ДИВАК
ТО ДЕ Ж ПРОГРАМИ, ШАНОВНЕ МІНІСТЕРСТВО??? ВИХОДЖУ З ВІДПУСТКИ ХОЧУ ПИСАТИ ПЛАНИ, ОЗНАЙОМИТИСЬ З МАТЕРІАЛАМИ ПСИХОЛОГА ПО НОВОМУ КОНТИНГЕНТУ УЧНІВ, АДЖЕ КЛАСИ ЗМІНЯТЬСЯ В ЗВЯЗКУ З НОВИМ НАВЧАЛЬНИМ ПЛАНОМ, ПРИДБАТИ ХОРОШУ МЕТОДИЧНУ ЛІТЕРАТУРУ, ЯКІСНО ПІДГОТУВАТИСЬ ДО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ. Я ДИВАК - ДУЖЕ ЛЮБЛЮ ДІТЕЙ І СВОЮ РОБОТУ!
я
To Маша: На 200% підтримую Машу!!!!!!!!!!!!!!!!!!
L
To Для Л.: Гарно звучить "від кожного за здібностями...", а в реальному житті як обирається профіль? Школа має один традиційний профіль, у кращому випадку - два з року в рік. Учень йде в 10 клас до школи, де вчився до 9 класу, його профільність цікавить одиниці. Статистикою каже, що 12% випускників продовжують навчатись за профілем, решта в ВНЗ мучаться, бо по не профільних шкільних предметах, які вони вивчали оглядово їх рівень нижче плінтуса! Ви знали на 100% куди вступатиме ваша дитина, коли вона закінчувала 9 клас?!
Маша
Навчальна практика не потрібна, питання, навчальні екскурсії або неможливі (сходіть на екскурсію до аптеки або до лікарні - на вас подивляться як на божевільного і виженуть з проханням не заважати працювати), або платні і більшість дітей неспроможні їх оплатити. У батьків почалися відпустки, вони забирають дітей, а ми малюємо липові оцінки. І все це одночасно з табором та іспитами. Часто вчитель одночасно і на практиці в 5 класі і вихователь в 7, а ще в нього консультація в 9-му. Чиновники вважають, що ми можемо розірватися. Навіщо ці знущання? Може їм здається що нам у червні нічим зайнятися? Пане Табачник, ДЕ ПРОГРАМИ?????
Для Л.
Погоджуюсь з вами, але частково, бо учні школи ІІІ ступеню в сучасних умовах повинні готуватися до вибору професії і вступу до вузу. Базова освіта (9-ть класів) на те і базова, що всі мають однакову кількість годин, а далі - "від кожного за здібностями - кожному по праці". Система проведення предметних олімпіад потребує серьозних змін. Те, про що ви пишите давно псує кров міліонам викладачів, та хто нас слухає?
UA
Пане Табачнику, і куди ж ви направите зекономлені 7 млрд. грн.? І чи вважаєте ви, що в "новій" системі координат не треба фінансувати профільність середньої школи, не треба кадри і покращувати матеріальну базу таких "сучасних" перефірійних шкіл? А може з прийняттям нового закону не актуально говорити про рівний доступ до якісної освіти???
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Повністю підтримую Л та Ладу. Але, якби ж ці коментарії читали ті, які дійсно можуть вплинути на стан речей...А так ми лише самі собі плачемося у жилетку((
лада
Ще б відмінили нікому не потрібну навчальну практику, або хоч уточнили її тематику по предметах і по класах!
Л.
Я проти профільності! Якщо це математичний профіль - діти обмежені у вивченні мов, а якщо філологічний - природничо-математичні дисципліни вивчають оглядово. Жоден з них на початку 10 класу ще не знає куди поступатиме через два роки. Освіта в школі повинна даватись хороша грунтовна по всіх без виключення предметів. Вийшовши із ЗОШ всі діти мають бути в рівноцінних умовах, а освіту по спеціальності повинен дати ВНЗ. Сьогодні навіть на олімпіаду (ну наприклад) з англійської зганяємо учнів 10-х класів різних профілів (одні мають 2 уроки в тиждень, інші - сім) і завдання для них дають однакові! Що така олімпіада показує? І ГОЛОВНЕ - КРІМ ГАРНИХ ВИСТУПІВ НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ НІЧОГО КОНКРЕТНОГО: НІ ПРОГРАМ, НІ НАКАЗІВ, НІ РОЗЯСНЕНЬ П0 ПРЕДМЕТАХ! А ВЧИТЕЛІ ЧЕРЕЗ 10 ДНІВ ВИХОДЯТЬ З ВІДПУСТОК!!!

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!