Количество предметов в одиннадцатых классах нужно сократить, - Дмитрий Табачник

Министр науки и образования, молодежи и спорта Украины Дмитрий Табачник выступает за сокращение количества предметов в 11-х классах

Количество предметов в одиннадцатых классах нужно сократить, - Дмитрий Табачник

Об этом он заявил сегодня, находясь в Полтаве с рабочей поездкой.

По словам Дмитрия Табачника, сейчас в 11-х классах насчитывается от 11 до 18 предметов, а в лицеях и гимназиях, по согласованию с педколлективом и родителями, добавляется еще 2-3 предмета.

"Количество предметов в одиннадцатых классах нужно сократить до 8-9, как это сделано в европейских странах и делается на постсоветском пространстве. Это уже вводится в России, где с первого сентября переходят на 8 предметов", - сказал министр.

По его словам, это реформирование, в частности, поможет ребенку, имеющему склонность к литературе, не зевать на уроках физики и математики.

Новая реформа организует профильные школы, которые, в свою очередь, позволят структурировать вузы, считает министр.

УНІАН
14.03.2011

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
учениця
скажіть будь ласка , чи дійсний цей закон або коли він буде введиний ?
учениця
скажіть будь ласка , чи дійсний цей закон або коли він буде введинний ?
darka093@mai.ru
Как ученица 11 класса, считаю это правильным. У меня исторический профиль, поступать хочу на историка. Так зачем же мне обязательный курс математики, химии и физики? Базовые знание по этим предметам я уже получила за 10 лет учёбы. Хотела бы ходить на факультативные занятия по европейскому выбору, психологии, дополнительные занятия по истории. Но просто не хватает времени. Что делать тем детям у которых нет способности к точным наукам?
Tatjana
Может, действительно, ДАТЬ ДЕТЯМ ВОЗМОЖНОСТЬ выбора курсов? Но не так, как это делается у нас - сперва дали учителю часы, а в сентябре собираем заявки.
Tatjana
Как-то, на семинаре, общались. Мама девочки, которая пошла учиться в профильный, ГУМАНИТАРНЫЙ, класс:"Шукаємо інститут, в який НЕ ПОТРІБНО ЗНО з математики." Заметьте - не профессию или направление деятельности. Выбор УЖЕ идёт на основе трёх тестов ЗНО (или экзаменов, это уже кому как нравится). Хорошо, если в ФИЗМАТ классе достаточно времени уделяли гуманитарным предметам. А вот почему-то считается. что гуманитарию математика НЕ НУЖНА...
василь
Профільна школа для села -це сідло для корови пане Табачник. Почитайте педагогіку, кожен учень особистісьть з особливими нахилами та обдаруваннями, але вони не народжуються матиматиками чи істориками -вони ними стають завдяки вчителям" Меценатам " які працюють в школах за мізерні копійки , та щей на ці копійки купляють необхідну літературу виписують фахову пресу, навчають не завжди нагороди получають, а просто гарно виконують свій обовязок -навчити.Треба нам спростити програму з кожного предмету навіщо дублювати вузівську програму першого курсу, навіщо перегружати дітей вони від цього й перестають вчитися.
Сільський директор
Для василь: От за це, пане Василю, треба йти до уряду. Тільки ніхто нас там не схоче слухати, на жаль. Скільки мудрих думок є в простого учительства, яке справді віддане своїй професії. Єдине, що радує: хай і маленька група дітей і батьків будуть вдячні тобі за справді розумне, добре і вічне
Комментировать
Сільський директор
Як на мене, ми ще нічого не знаючи, уже починаємо кіпіжувати. Мова, ніби, йде про скорочення кількості предметів, а не годин. Хто читав природознавство, воно предсчасне у 5-6 класах, читатиме більше географії, фізики, хімії. Безперечно годин математики чи мови потрібно більше, ані потрібно спростити програми. А профільна школа, особливо в сільській місцевості, як на мене - профанація повна
ольга
Профілізація - дурня! Шкода, що це зрозуміють пізно! Школа повинна давати загальну хорошу середню освіту по всіх предметах. А спеціальність (профілізацію) повинні давати інші навчальні заклади. Ні одному лірику ще не зашкодили шкільні знання з фізики і жодному математику ще не зашкодив кругозір з літератури, який давала загальноосвітня школа. В профільній школі ми "штампуємо однобоких" дітей. А вони в 10 класі ще не знають якого вони профілю, та й вибору не мають. 2 учні з класу, які визначились- перейдуть в гімназію
Завуч
Як прикро це чути, здавалося б, від високо освіченої людини. Просто якийсь освітофоб. Кожен день якісь новини і все більшою мірою неприємні для загальноосвітніх шкіл і для вчителя, зокрема. А якже рівний доступ для якісної освіти! А що, якщо гуманітарій хоче орієнтуватися в точних науках, ну нехай не на тому рівні, як може засвоїти гуманітарні науки і навпаки.?!!!, Вже пройшов перший етап "оптимізації", згідно якого позакривали школи, гуртки, студії, тепер взялися за бібліотеки. Душать, як тільки можуть. Ось ідуть канікули і нас, вчителів, змушуть писати на власний рахунок, це в той час, як зі слів прем'єра "повышается благосостояние народа"
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Для Завуч: Зате Рада збільшила свої видатки. І не соромно вам, колеги?? Най вже депутатики порозкошують за наш рахунок. Їм треба! А ми вже звикли відривати од рота кусень хліба і затягувати паски. До речі, шила ні у кого не знайдеться? Відчуваю, треба ще одну дірочку пробити на пасочку...
Комментировать
вчитель
А що в такому разі робити із ЗНО? У більшості вузів якщо профільний здають математику, то на вибір ідуть історія, географія або іноземна і навпаки- при профільному історії на вибір йде математика або іноземна. Вже в наступному році для учнів профільних класів існує проблема. У природничо-математичному класі на історію України відводиться 1 година, але я точно знаю, що як мінімум половина учнів будуть здавати ЗНО з історії України, бо без нього не зможуть вступити до економічних вузів. А що буде, якщо певні предмети зовсім викинуть для того чи іншого профілю?
Вчитель зі стажем
Дуже добре! Геть математику для філологів, а для математиків та інших розумних дітей історію та українську мову не геть?
Киця
Не розумію! Є загальноосвітня школа, є ліцеї і гімназії. Як будуть формуватися профільні школи? Наприклад, сусідня школа стала профільною з мого предмету, то мені йти до центру зайнятості? Чи сусідні гімназії переберуть на себе функції профільних, а нам що, звільнятися? Кількість предметів можна зменшити, але тоді не легше просто додати години на базові предмети? Може, нарешті, обладнати спец. кабінети, щоб діти "не позіхали на уроках фізики і математики". Природничі науки цікаві тоді, коли проводяться повноцінні експерименти, а не йде пояснення "на пальцях". Хоча б один комп'ютер у ці кабінети поставили би, якщо грошей на обладнання немає - на дворі 21 сторіччя! А у нас завжди - скоротити, зменшити, зекономити, розігнати тощо. Мені страшно!!! Я хочу жити і працювати, а також згодна з НЧ.
НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ
Все воно гарно, але. Є завжди оце "але". Дратує, правда, шановні? Так от, щоб зробити таке нововведення, поряд із ним потрібно зробити інше, щоб вчитель не залишився з "исконно русским кукишем" у кишені. А саме: ввести СТАНДАРТНУ СТАВКУ для вчителя. наприклад, всі (ну, по категоріям-реаліям, зрозуміло, розраховано) мають з\п 2000 грн. А до того ще плюс від навантаження. От тоді буде спокійніше. Тоді і права вчтеля врахуються на життя, а не злиденне існування. Розумію, що моя "схема" не ідеальна, але це вже щось. Профілізацію чи її відмну? Будь ласка! Але не бийте по моїй кишені. Вчитель не для того їшачив у виші, щоб з техперсоналом мати різницю у з\п 100 грн. Так, праця кожного важлива, але і відповідальність різна. Чи гарнчірку потягати, чи навчити на відмінно і 10 разів відзвітувати.
Tatjana
Для НЕРОЗУМНИЙ ЧИТАЧ: О , ТАК! Ви абсолютно праві, але... Але НЕ ЗРОБЛЯТЬ вони по Вашій схемі, скоріше по якійсь своїй. І в результаті ЇХ схеми МИ залишимось із тим самим кукішем у кишені. Буде , імовірно, ще гірше. Найважче - не з*їхати б до рівня нижче плінтуса.
Комментировать
Tatjana
Скажімо так, якщо для дітей, кому БОГОМ ДАНО опанувати і фізико-математичний цикл, і гуманітарний ,створити належні умови, іншим дітям НАДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ВИБОРУ, то тоді ці 8-10 предметів (без ОБЖ, економіки, яку спеціалісти НЕ ЧИТАЮТЬ, бо їх немає, допризивної, дебільного трудового, на якому "дітки" випалюють або вирізають лобзіком...,основ здоров*я) Є РОЗУМНИМ ВИХОДОМ. Паралельно РОЗШИРИВШИ мережу спеціальних (читай - профільних) шкіл, ліцеїв, гімназій... ТОЛКОВО.
марія іванівна
Шановний пане міністр, а давайте в школах будуть працювать наглядачі,а з міністерства супер спеціалісти будуть розповідать дітям теми .На всю Україну! Оце економія.І нащо коми,можна і по телефону.
Владимир Славутич
Полностью поддерживаю министра. Давно пора. А то выпускаем кандидатов околовсяческих наук. Если ученику нужна история, то нечего его долбать математикой и химией, и наоборот
Киця
У профільних школах годин на всіх не вистачить, це означає тотальне скорочення вчителів. Країні що, не потрібні фахівці з природничого напрямку? Тільки історики та філологи? Може пора вже прибрати зі старшої школи труди, художню культуру, фіз-ру? Рухатися потрібно, але можна ходити до спортивної секції або займатися танцями. Про труди та худ.культуру зовсім мовчу - майстерень немає, 2 год. хлопці сидять та вишивають хрестиком. А на хімію та біологію по 1 годині: за цей час все поясни, МАН, турніри, олімпіади, ЗНО. Краще б у 5 класі ввели більше трудів та прибрали би природознавство та етику, а в 7 класі дали б більше годин на хімію та біологію. А історій і так забагато: і всесвітня і України і правознавство тощо.
Ірина
Шановний пане Міністр! Вибачте, але спустіться на землю! Який високошвидкісний широкосмуговий інтернет у форматі 4G, якщо у нас скоро не буде на чому і за чим сидіти! Чому я вчитель маю займатися ремонтом парт та стільців, або просити батьків, що би вони купляли! А потім ще знайдуться такі ( там у вас ), які скажуть, що я вимагаю від батьків ! Може Вас дурять про реальне становище в освіті? Чи може Ви думаєте, що це нормально. Краще перше.
читач
Просто диву даєшся геніальності нашого міністра. На дванадцятий рік після проголошення профілізації він здогадався, що необхідно скоротити кількість предметів. З фізикою і математикою обійшовся досить лихо. Даєш літературу і що там ще, а історію та колекціонування марок. І завдання по дебілізації кількох поколінь буде виконано на 100%. А поки що тільки на 92 чи 96? А ще для процвітання дистанційного навчання та економії бюджету сам п. Табачник буде для учнів всієї України читати лекції з літератури та історії і пояснить популярно усім недолугим хто вони і що потрібно їм знати, а що ні.
Олександр
Це ж тотальне скорочення учителів!