Osvita.ua Среднее образование Современная школа Воспитание
22.02.2008 Культурно виховуюче середовище
Так склалось історично, що в усі часи доросле покоління прагне бачити у своїх нащадках гідне продовження. Так само склалось, що доросла частина населення завжди незадоволена тим, як розвивається молодше покоління, як ставиться до оточуючих, як проводить вільний час і будує власне майбутнє
20.02.2008 Школе не уйти от работы с семьями
Показателен ответ родителей на вопрос: "Правильно ли вы воспитываете своего ребенка?" Большинство родителей отвечают так: "Не знаем, воспитываем, как подсказывает интуиция"
19.02.2008 Генеза духовності в контексті виховання
Серед великої кількості проблем, які сьогодні хвилюють українську інтелігенцію, значне місце належить питанням духовності як у філософсько-психологічному, інтелектуальному, культурологічному, педагогічному аспектах, так і в практичному
5.02.2008 Моніторинг виховної роботи та розробка корекційних дій
Підвищений інтерес до проблем, пов'язаних з оцінюванням якості виховної діяльності, пояснюється багатьма причинами, але здебільшого - запровадженням державного стандарту в кожній галузі, необхідністю визначення у зв'язку з цим рівня та якості підготовки учнів та їх узгодження з єдиними обов'язковими для всіх вимогами цього стандарту
5.02.2008 Потенційні можливості медіаосвіти в роботі з "важкими" підлітками
Сучасна ситуація поряд із позитивними змінами в галузі освіти характеризується, на жаль, і ростом злочинності в молодіжному середовищі, наркоманії, бродяжництва, бездоглядності підлітків. Актуалізуються та вимагають свого рішення проблеми «важких» дітей, які доставляють багато занепокоєнь педагогам і батькам
5.02.2008 Виховання гуманізму у інформаційному суспільстві
Останнім часом відбувається реформування освіти в Україні, її переорієнтація на виховання людини, яка не тільки володітиме певним багажем знань, умінь, навичок і способів діяльності, а й умітиме виконувати свої обов'язки відповідно до сучасних теоретичних надбань, світових вимог і стандартів певної галузі
5.02.2008 Читання комп'ютерних дітей
У цій статті до деякої міри є відповіді на запитання, що останнім часом стали так часто обговорюватись засобами масової інформації: "Чи будуть діти читати, якщо в них з'явились комп'ютери?", "Чи замінить комп'ютер книгу?" і тому подібні
23.01.2008 Артпедагогіка та казкотерапія
Дитина приходить до школи з відкритою душею, зі щирим бажанням добре вчитися. Малюка лякає навіть думка про те, що на нього можуть дивитись як на ледаря чи невдаху
22.01.2008 Плекаємо творчу особистість
Проголосивши людину найвищою цінністю, наша держава стала на шлях утілення гуманістичних ідей у педагогічну теорію та практику
16.01.2008 Виховна робота у класі
На перший погляд, скласти план виховної роботи класному керівнику нескладно. Особливо в тому випадку, якщо вчитель працює у школі п‘ятнадцять і більше років, і стільки ж разів вправляється у плануванні. Однак не так усе просто
15.01.2008 Із чистого аркуша. Впроваджуємо нове
Закони менеджменту проголошують: якщо ти хочеш продати газонокосарку, ніколи не розхвалюй її, не розповідай, яка вона зручна й економічна, - хвали газон, який виростає й видозмінюється, завдячуючи саме твоїй газонокосарці. Наш газон, наші квіти - це наші учні. Які ж вони?
14.01.2008 Стратегія й тактика виховання
Після охолодження інтересу до проблеми виховання сьогодні педагогічне співтовариство знову звернуло на неї увагу. І це не випадково
20.12.2007 Індивідуальний педагогічний супровід учнів
Ідея створення в гімназії ім. Тараса Шевченка системи індивідуального педагогічного супроводу учнів та запровадження посади вихователя-наставника як носія якісно нової педагогічної позиції в освітньому просторі гімназії виникла не на "голому місці"
20.12.2007 Сучасний урок - спільна творчість учителя й учнів
Хочу поділитися своїм досвідом із приводу того, як перетворити сучасний урок у спільну творчість учителя та учня
19.12.2007 Порушення статевої системи
Ми вже говорили про роль домінанти (домінант) у задоволенні потреб. Головне тут у тому, що потреба виявляється й задовольняється шляхом циклів, кожний з яких має дві фази: накопичення збудження та його розрядку, енергія якої витрачається на здійснення дій
10.12.2007 Моральне виховання учнів: педагогічна наука та практика
О. Сухомлинська. Виступ на загальних зборах Академії педагогічних наук України
5.12.2007 Стать і сексуальність: психолого-педагогічний погляд
Гуманізація навчально-виховного процесу в закладах середньої освіти сприяє формуванню в дітей та морально-психологічних поглядів на статеву поведінку, шлюб і сім'ю, культуру міжстатевого спілкування, збагаченню досвіду виконання особистісних ролей у сім'ї та суспільстві відповідно до статевої належності
5.12.2007 Особливості та труднощі соціалізації чоловіків і жінок
Від народження дитина потрапляє у просторово-часовий плин соціального оточення, яке задає безліч стереотипів статево-рольової поведінки, що нав'язуються батьками, родичами, вихователями: "Це не гарно, це не личить дівчинці (хлопчику)"; "Не плач, хлопчики не плачуть!"; "Не бийся, так некрасиво дівчинці поводитись"...
5.12.2007 Педагогічна професія та гендер
Учитель, який володіє методикою та технологією здійснення гендерного виховання, без відповідного рівня особистої гендерної культури не може успішно впроваджувати гендерні підходи у виховній роботі зі школярами
21.11.2007 План проведення місячника пропаганди правових знань загальноосвітньої школи
Основна навчальна мета: надати учням 7-11-х класів правові знання в галузях сімейного, кримінального, конституційного законодавства України

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!