Osvita.ua Среднее образование Современная школа Воспитание
12.01.2009 Дисципліна без конфліктів
Світлана Конькова, заступник директора з навчально-виховної роботи львівської школи № 73 опікується проблемою виховання підлітків на підґрунті спільних зусиль учителів і батьків. Із цією метою у школі створено університет педагогічних знань для батьків учнів 5-8-х класів
24.12.2008 Авторський компонент класного керівника
Посилення уваги до шкільного виховання, організації позанавчальної діяльності школярів вимагає підвищення ефективності діяльності класного керівника. Особистісно зорієнтована парадигма сучасного виховання закликає педагогів до розробки оригінальних програм роботи з учнівським колективом
5.12.2008 Реабілітаційно-виховна робота з соціально дезадаптованими вихованцями
Сучасний період потребує розв'язання завдань щодо навчання, виховання, комплексної реабілітації соціально дезадаптованих підлітків, а відповідно, задоволення потреб педагогів щодо оволодіння сучасними технологіями організації реабілітаційно-виховної роботи з соціальної дезадаптованими вихованцями в умовах реабілітаційного центру
11.11.2008 Проекти європейського напряму
Інтеграція українського суспільства в європейський економічний, політичний, культурно-освітній простір вимагає виховання такого молодого покоління, яке керуватиметься у своєму житті демократичними принципами та цінностями, утверджуватиме їх і примножуватиме в повсякденному житті. В Європи ми багато чому можемо навчитись, тим більше, якщо хочемо жити в ній не віртуально, а реально
5.11.2008 Виховання здорового способу життя
Бути здоровим - це природне прагнення людини. Здоров'я означає не просто відсутність хвороб, а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя
5.11.2008 Що приховується за терміном "супровід розвитку дітей"?
Усі ми зіштовхуємося з проблемами, але не завжди здатні вирішити їх самостійно. Дитині знайти рішення буває ще важче - їй може не вистачити знань, умінь, волі, віри в себе. Їй потрібна допомога. Вона може прийти в найрізніших формах: підказки, інструкції, упевненої поради
5.11.2008 Чому "важка" дитина важка?
Педагогічні працівники нарікають на те, що у школах збільшується кількість дітей, які не можуть упоратися з навчальною програмою. Медичні працівники стурбовані здоров'ям учнів, що погіршується. Обидва ці факти з'єднуються сьогодні в явище, яке називається шкільною дезадаптацією
31.10.2008 Особова тривожність дитини. Корекційна програма "Це я"
До програми ввійшли три цикли гри, спрямовані на зниження рівня тривожності в дітей. Для підвищення ефективності психокорекційного процесу бажано дотримуватись послідовності таких циклів
5.10.2008 Розвиток особистості
Що значить навчати задля розвитку особистості? Це значить, що ми як вчителі повинні цілком погодитися з тим фактом, що ми навчаємо під нашою опікою і серцем, і розумом кожну дитину
25.09.2008 Виховання емпатії у дітей
Важливою ознакою зрілого громадянського суспільства є його гуманність, яка постійно реалізується її носіями - членами цього суспільства - через ставлення один до одного, до більших об'єднань людей, до природного довкілля
24.09.2008 Сучасний погляд на національне виховання
Мета національного виховання - набуття молоддю соціального досвіду, успадкування духовних надбань, досягнення високої культури міжнаціональних взаємин, формування особистісних рис громадян, духовності, фізичної досконалості, моральної, естетичної, правової, екологічної культури
24.09.2008 Специфіка творчої професійної діяльності соціального педагога
Проблеми особистості у ХХІ столітті, яке позначене формуванням демократичного суспільства, загострює дискусії щодо визначальних чинників формування в особистості соціально-виховних знань, умінь і навичок
24.09.2008 Педагогічна етика та професійна свідомість
Специфіка педагогічної діяльності, за аналогією з діяльністю лікаря чи психотерапевта, припускає якийсь звід етичних правил, заборон чи обмежень втручання до внутрішнього світу іншої людини
23.09.2008 Скаутський рух і управлінська діяльність
В Україні значно активізувався процес створення дитячих і юнацьких організацій, головною метою яких є об'єднання громадян віком від шести до 28 років для діяльності, спрямованої на самореалізацію, захист прав і свобод, сприяння творчому розвитку та задоволення особистих інтересів
18.09.2008 Культура мови та спілкування вчителя
Доктор Євгенія Стоічкова Іванова з університету імені єпископа Костянтина Преславського ділиться своїми думками про необхідність для вчителя володіти культурою мови та спілкування
16.09.2008 Напруженість у відносинах: педагог - обдарований учень
Останнім часом, із кінця 70-х років ХХ ст., в усьому світі стали часто народжуватись діти з незвичайними здібностями, так звані "індиго-діти". Це діти надзвичайно обдаровані, їхній психологічний потенціал у порівнянні з іншими дуже високий
5.09.2008 Характеристика планування виховної роботи у школі
Дотримання перерахованих вимог дозволить правильно й ефективно здійснювати діяльність зі складання й оформлення плану виховної роботи
5.09.2008 Філософія програми всебічного розвитку дитини
Програма всебічного розвитку дитини «Крок за кроком» є програмою для дітей та їх сімей, в якій значна увага звертається на вивчення та застосування на практиці принципів демократії, що сприяє перетворенню дітей в активних членів демократичного суспільства
2.09.2008 Створення сприятливо-стимулюючих умов
Нові соціальні запити, зміни у сфері науки та виробництва вимагають від сучасної освіти пошуку нових шляхів і засобів, які допоможуть забезпечити повноцінний розвиток здібностей, потреб та інтересів учнів у всіх сферах їхньої діяльності
21.08.2008 До проблем правової освіти
"Правовій освіті та вихованню громадян України сьогодні конче необхідно приділяти особливу увагу з боку всього суспільства, держави, її установ та інституцій" - наш автор із Запоріжжя наводить, на наш погляд, вагомі аргументи

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!