Провідні педагогічні ідеї креативної системи

Педагогічний процес будується з урахуванням деяких вимог

Креативний педагогічний процес будується з урахуванням:

  • пріоритетності творчого розвитку ліцеїстів та використання змісту освіти як матеріалу для дослідження;
  • узгодження процесу навчання учнів з процесом наукового дослідження, а діяльності учня - з діяльністю вченого;
  • різноманітності дослідницької діяльності;
  • домінуючої відповідальності ліцеїста за результативність діяльності;
  • пізнавальної активності ліцеїста при сприянні вчителя як фасилітатора (помічника), наукового керівника (організатора, консультанта, експерта);
  • співтворчості учня і вчителя як дослідників у творчому психологічному кліматі;
  • щирого, відкритого, вільного висловлювання і переживання;
  • педагогічного оптимізму в оцінці будь-яких здібностей ліцеїстів;
  • розуміння кожного учня свідомістю самого учня;
  • свобода і творчість, відповідальність і справедливість, співробітництво і співтворчість;
  • активна самодіяльність ліцеїстів;
  • вільна творча продуктивна праця - основа виховання;
  • творчий колектив - активне середовище виховання творчої особистості.

Учителі навчальних закладів, виходячи з цих філософсько-педагогічних настанов послідовно виробляють і постійно вдосконалюють педагогічний інструментарій:

  • різноманітні активні засоби, прийоми навчання та виховання;
  • зворотні зв'язки в різних системах спілкування: «ліцеїст-вчитель», «ліцеїст-ліцеїст», надаючи перевагу діалогу і в більшій мірі полілогу;
  • аналіз досягнень особистості, розробка індивідуальних програм, планів, звітів ліцеїстів, контрактів з ліцеїстами де визначаються особисті та спільні обов'язки і права ліцеїстів, учителів, адміністрації ліцею;
  • діяльність груп творчого спілкування ліцеїстів, вчителів батьків тощо.

Освіта.ua
05.02.2005

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев