Osvita.ua Среднее образование Современная школа Методика и технология Напрями та види креативної освітньої діяльності

Напрями та види креативної освітньої діяльності

Органічне поєднання умов діяльності ліцеїстів у всіх означених напрямках забезпечує сприятливі умови для активної творчої діяльності

Шляхом проведення дослідження було визначено п'ять органічно пов'язаних напрямів освітньої діяльності ліцеїстів:

  • урочна навчально-дослідницька;
  • позаурочне самостійне навчання;
  • позаурочна науково-дослідницька;
  • урочна та позаурочна валеологічна;
  • урочна та позаурочна культурна світська.

Креативна педагогічна система передбачає здійснення п'яти органічно пов'язаних видів навчання: фронтального; колективного; групового; індивідуального; індивідуально-групового. Основною формою фронтального та колективного навчання є урок. Групове та індивідуальне навчання здійснюється в урочній діяльності та в позаурочний час як консультації. Індивідуально-групове навчання здійснюється ліцеїстами в другій половині навчального дня з метою активізації всього навчального процесу в ліцеї.

Головною педагогічною метою індивідуально-групового навчання є включення ліцеїстів у безперервний процес самовдосконалення: самовиховання, саморозвиток, самонавчання. Реалізація головної мети індивідуально-групового навчання досягається дотриманням принципів єдності мети, завдань, педагогічної технології навчання, виховання ліцеїстів у будь-яких видах діяльності та обов'язкової спадкоємності педагогічних дій з боку вчителів усіх видів навчання. Самоосвіта - це самостійна робота ліцеїстів у бібліотеці, кабінетах, лабораторіях та вдома по виконанню програми особистого самовдосконалення.

Освіта.ua
05.02.2005

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!