Osvita.ua Среднее образование Современная школа Десять законів отримання фінансування
Десять законів отримання фінансування

Залучення додаткових джерел фінансування є одним із ключових питань, яке сьогодні стоїть перед дирекцією загальноосвітнього навчального закладу, адже виділених бюджетних коштів вистачає лише на вирішення нагальних проблем. Володіючи методикою фандрайзингу, можна залучити додаткові кошти для розвитку навчального закладу

Десять законів отримання фінансування

Фандрайзинг (англ.: fund - фонди (ресурси) та raising - підняття) являє собою методику пошуку джерел фінансування, необхідних для здійснення діяльності організації, включаючи реалізацію соціальних, неприбуткових програм і проектів. При цьому під безприбутковим проектом мається на увазі комплекс запланованих заходів, об'єднаних загальними завданнями, головною метою яких є досягнення соціально значущого ефекту, а не одержання прибутку.

Історія фандрайзингової діяльності починається у 80-х роках. У ті часи єдине, що треба було зробити, - звернутись до донорів, і гроші, начебто в казці, падали просто з неба. Сьогодні ж, щоби знайти додаткові кошти, треба докласти набагато більше зусиль, адже вкрай рідко фандрайзерам випадає щастя знайти гроші, лише звернувшись за ними. Головним пріоритетом та основою всіх кроків були й залишаються партнерські стосунки між донором і шукачем коштів.

Інакше кажучи, фандрайзинг - залучення організацією додаткових джерел фінансування й інших ресурсів з метою реалізації певного соціального проекту, що є засобом для здійснення зміни. Кошти можуть надаватись як приватними особами, так і комерційними організаціями, фондами, урядовими організаціями.

В Україні існує ряд донорських організацій та благодійних програм, що підтримують соціальні проекти, спрямовані на розвиток діяльності на місцевому, регіональному та національному рівнях. Найчастіше перевага віддається тим проектам, які пропонують новаторські напрями в наданні соціальних послуг, підтримують економічний розвиток регіонів і розвивають механізми, що забезпечують зворотний зв'язок між населенням та органами управління.

Знаючи «правила спілкування» з донорськими організаціями, точніше, володіючи законами отримання фінансування, ви можете знайти собі потужних і надійних партнерів, на підтримку яких ви зможете розраховувати в майбутньому. Отже, десять простих законів отримання фінансування:

I. Тільки той, хто шукає золото, знаходить його. Пам'ятайте, що тільки пошук, до того ж наполегливий пошук, допоможе вам знайти фінансування. Часто знати те, кого просити, важливіше, ніж знати, як просити.

II. Не робіть пропозиції без попереднього знайомства. Ви б не запропонували комусь одружитись, не будучи впевненим, що ви сумісні. Так само ви повинні стати сумісними зі спонсором ще перед тим, як зробите свою пропозицію.

III. Персоналізуйте своє прохання. Ваше прохання повинно бути якнайбільш пристосованим до вимог фонду. Занадто загальні пропозиції не задовольняються.

IV. Якщо ви хочете грошей, то вони вам потрібні. Існує тенденція, коли люди вкладають гроші туди, куди їх вкладають інші. Фонди будуть почувати себе спокійніше, підтримуючи вас, якщо ви вже маєте додаткове фінансування та інші джерела прибутку.

V. Коли шукаєте гроші, припускайте позитивну відповідь. Хороший продавець ніколи не скаже: «Якщо ви це купите...». Він скаже: «Коли ви це купите...». Будьте конкретні та впевнені та ставтесь до спонсора так, ніби майбутня взаємовигідна співпраця буде результатом ваших зусиль.

VI. Якщо ви не можете зрозуміти письмові прохання, відкиньте їх. Більшість пропозицій переглядається та читається, щоб отримати основну інформацію. Якщо її неможливо легко знайти при перегляді пропозиції, викиньте цю пропозицію й починайте писати спочатку.

VII. Коли готуєте бюджет, не помиляйтесь у підрахунках. Пересвідчіться, що всі результати вашого бюджету сходяться. Спонсор не повірить у вашу спроможність розпоряджатись коштами, якщо знайде арифметичну помилку в бюджеті проекту. Навряд чи в такому випадку ви отримаєте його підтримку.

VIII. Коли ви сумніваєтесь, використовуйте простішу мову. Жаргон і технічні терміни рідко вражають когось. Чітка та проста мова є найкращою. Використовуйте переважно іменники та дієслова. Велика кількість прикметників і прислівників є здебільшого ознакою слабкої пропозиції.

IX. Не сприймайте «ні» занадто емоційно. Якщо у вашій пропозиції відмовлено, поставтесь до відмови як до виклику. Відразу перекладіть «ні» у слова «спробуйте ще раз». Наполегливість винагороджується.

X. Скільки б ви це не казали, скажіть «дякую» ще раз. Для вас дуже важливо мати групу підтримки. Показуйте, що ви вдячні, якщо хочете підтримувати довгострокові стосунки зі спонсорами. Згадка про них у пресі та інших публікаціях, з їхньої згоди, звичайно ж, є такою подякою та підтримкою відносин. Ніколи не сприймайте спонсора як подарунок і не забувайте казати «дякую».

Освіта.ua
02.07.2012

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!