Osvita.ua Среднее образование Современная школа Проблемні тематичні батьківські збори. Родина - "очі в очі"

Проблемні тематичні батьківські збори. Родина - "очі в очі"

Пропонуємо для розгляду орієнтовну модель проведення проблемних тематичних батьківських зборів

РОДИНА - «ОЧІ В ОЧІ»

До зборів учні готують «Послання моїй родині», в якому викладають своє розуміння сутності теми. Збори проводяться за участю дітей і батьків.

Задачі зборів:

  • Звернути увагу учнів та їхніх батьків на значення слова «родина» в їхньому житті.
  • Зробити спільні висновки про значення розуміння учнями якостей зрілої особистості та застосування їх у реальному житті; про правила життя, що ведуть до взаєморозуміння в родині.

Питання для обговорення:

  • Взаєморозуміння в родині та шляхи його досягнення.
  • Зріла особистість. Яка вона?

Хід зборів

I. Тестування учнів

Тест «Незакінчене речення»

  • Родина - це...
  • Мої батьки - це...
  • Світло у вікнах мого будинку - це...
  • Радість у моїй родині - це...
  • Горе моєї родини - це...
  • Подалі від рідної оселі я буду пригадувати...
  • Із традицій моєї родини мені хотілося б взяти в мою майбутню родину...
  • Мені не хотілося б, щоб у моїй майбутній родині...
  • Я вважаю, що найпотаємніше бажання моїх батьків - це...
  • Більше всього мої батьки бояться, що...

На дошці - результати статистичного дослідження підсумків вищенаведеного тексту.

II. Обговорення проблеми (відповіді батьків та учнів)

Запитання батькам:

  • Чи дійсно пропозиції дітей у відповідях на запитання збігаються з вашою думкою, з вашими сподіваннями та надіями? (Обмін думками з проблеми.)
  • Що вам подобається у ваших дітях і що не подобається? (Робота у колі.)
  • Для відповіді використовують приготовлену дітьми величезну ромашку. Батьки відривають пелюстки за принципом «подобається - не подобається».

Запитання учням:

  • Аналогічні запитання ставляться їх дорослим дітям. Вони відривають пелюстки, називаючи, що подобається в батьках і що не подобається.
  • Які якості необхідні людині для того, щоб розвинути здатності до взаєморозуміння? (Це запитання можна поставити і батькам, і дітям.)

III. Оперативний аналіз результатів опитувань

Людина, яка здатна критично мислити, здатна до самоаналізу, - це людина, яка не буде обвинувачувати когось у тому, що її не розуміють. Вона не чекає змін в інших людях чи в обставинах. Вона змінює себе.

IV. Узагальнення та висновки

Правила життя, виконання яких веде до взаєморозуміння

1. Став інтереси інших людей вище за власні.

2. Будь відданий своїй родині, уникай можливості зрадити її.

3. Будь вірний і надійний.

4. Поважай інших людей, поважай себе.

5. Терпляче стався до чужих точок зору.

6. Сприймай людей як рівних собі.

7. Навчайся співчувати іншим, ставлячи себе на їхнє місце.

8. Умій прощати й не будь уразливий.

9. Живи у згоді із самим собою й іншими людьми.

10. Виявляй чуйність.

11. Будь упевнений у собі й гідний свого дому.

12. Будь вільний від неправди й обману.

13. Умій контролювати свої бажання та вчинки.

14. Завзято йди до мети, незважаючи на перешкоди.

15. Прагни все робити якнайкраще.

Освіта.ua
05.09.2007

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!