Osvita.ua Среднее образование Современная школа Положення про методичну службу середньої школи

Положення про методичну службу середньої школи

Відповідно до вимог сучасного підходу й організації методичної служби у школі, створення альтернативних методик, програм, навчальних посібників, творчого пошуку вчителя, народження нових технологій необхідне створення методико-розвивальних центрів

1. «Розвиток» (учителі початкових класів, вихователі ГПД);

2. «Ерудит» (учителі математики, фізики, креслення, ОІВТ);

3. «Філолог» (учителі російської мови та літератури);

4. «Лінгвіст» (учителі іноземної мови);

5. «Гармонія» (учителі музики, ОТМ, трудового навчання);

6. «Екологія» (учителі біології, історії, географії);

7. «Здоров'я» (учителі фізкультури).

Склад центру визначається відповідно до спеціалізації членів колективу.

Зі складу членів центру обирається радник, який затверджується на засіданні педагогічної ради школи терміном на три роки із правом переобрання.

Члени центру визначають і затверджують методичну тему, над реалізацією якої будуть працювати протягом трьох років; також визначають види занять центру, що проводяться щомісяця.

Проблемно-цільові програми центрів визначаються й затверджуються методичною радою, що є органом координації та контролю роботи центру.

Склад методичної ради: радники МРЦ, заступники директора, учителі вищої категорії в кількості 15 осіб. Засідання проводяться 4-5 разів протягом навчального року. План засідань складається й затверджується на навчальний рік, але в разі потреби в нього можуть бути внесені корективи. Найбільш цікаві, сучасні, актуальні доповіді, розробки уроків рекомендуються радою для публікації в періодичній пресі.

На засіданнях центрів систематично заслуховуються й обговорюються питання, що забезпечують підвищення рівня знань, навичок учнів, виконання стандарту освіти, навчально-тематичних планів членів центрів, програми підвищення кваліфікації.

На засіданнях центрів розглядаються інновації, нововведення, нові технології у процесі навчання школярів. Членами центрів обговорюються нетрадиційні форми, види, прийоми роботи, що забезпечують ефективність навчання школярів, сприяють росту творчої активності учнів і розвитку їхньої особистості.

Радники МРЦ разом з адміністрацією проводять адміністративні та підсумкові контрольні роботи, тестування учнів, зрізи знань, аналізують їх і здають для подальшого вивчення й обговорення на засіданнях методичної ради та педагогічних рад.

Центри здійснюють співробітництво один з одним. Члени кафедр здійснюють взаємовідвідування й обговорення питань, уроків з метою обміну досвідом.

Освіта.ua
05.06.2007

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!