Osvita.ua Среднее образование Информационные материалы Критерии оценивания Фізична культура. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Фізична культура. Критерії оцінювання навчальних досягнень

Затверджені Наказом МОН № 371 від 05.05.2008 року

Фізична культура. Критерії оцінювання навчальних досягнень

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СИСТЕМІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

При оцінюванні навчальних досягнень учнів основної групи за показником навчального нормативу визначають рівень навчальних досягнень (низький, середній, достатній, високий), а потім за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляють оцінку в балах (таблиця).

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Показники навчальних нормативів

Бали

Учень (учениця) має фрагментарні уявлення з предмета; розрізняє та виконує відповідно до вимог лише елементи фізичних вправ

Низький

1

Середній

2

Достатній

3

Високий

4

Учень (учениця) виявляє розуміння основних положень навчального матеріалу, наводить приклади; техніка виконання фізичних вправ має незначні відхилення від встановлених вимог, які аналізуються та виправляються з допомогою вчителя

Низький

5

Середній

6

Достатній

7

Високий

8

Учень (учениця) володіє узагальненими, міцними знаннями з предмета; має достатню тактичну підготовку для виконання навчальних завдань; має системні навички техніки виконання фізичних вправ, що відповідають встановленим вимогам

Низький

9

Середній

10

Достатній

11

Високий

12


На сучасному етапі, з метою формування позитивного ставлення учнів до занять фізичною культурою та підвищення рівня їх рухової активності, оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури має здійснюватися в особистісно-зорієнтованому аспекті. В основу  особистісно-зорієнтованого оцінювання покладаються: особисті досягнення школярів на протязі навчального року; активна робота учнів на уроках фізичної культури; залучення учнів до занять фізичною культурою в позаурочний час; участь у змаганнях всіх рівнів. На основі зазначених показників вчителям рекомендується застосовувати різноманітні системи нарахування «бонусних» балів. Зазначені системи  корекції оцінювання мають погоджуватися  педагогічною радою школи.

Під час оцінювання  необхідно:

  • здійснювати індивідуальний підхід, тобто створювати для учня умови, які відповідають особливостям його розвитку, рівню фізичного підготовленості, стану здоров'я;
  • конкретизувати завдання, визначене змістом даного уроку, за яке учня буде оцінено;
  • застосовувати гласність оцінки (своєчасно інформувати учня про оцінку з коротким аналізом виконання учнем рухової дії).

Освіта.ua
11.01.2009

Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Іван
Критерії оцінювання по цій таблиці абсолютно не зрозумілі: наприклад, якщо в учня за показником навчального нормативу рівень навчальних досягнень високий, то йому можна поставити, згідно таблиці 4,8,або 12 балів. Колонка критерії оцінювання навчальних досягнень: для прикладу візьмем нижню, тут двом учням які абсолютно правильно все виконують, так як написано в цій колонці, можна поставити різні оцінки, одному 9 а другому 12 і вчитель буде правий. І як ці критерії з показниками і балами повязати між собою я не розумію. На мою думку ця таблиця з такими критеріями нікому не потрібна і мені цікаво хто ці критерії розробив і чи сам автор вникав в суть викладеного чи ні.
Татьяна
Здравствуйте. В критериях оценивания нет ни одного слова об оценивании детей, которые относятся ко второй и третьей группе здоровья. Сына определили в 3-ю группу здоровья (по зрению), в поликлиники сказали, что физкультура будет оцениваться и оценка пойдет в аттестат, в школе же посещать занятия обязали, но сказали что оцениваться не будет. Помогите найти ссылку на документ, как должны оцениваться дети 3-й группы здоровья. Спасибо.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!