Osvita.ua Среднее образование ДПА 2019 года Аттестация в основной школе ДПА-2019 по истории в основной школе (9 класс)
ДПА-2019 по истории в основной школе (9 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации по истории в 2019 году

ДПА-2019 по истории в основной школе (9 класс)

Завдання для ДПА з історії України та всесвітньої історії мають бути зорієнтовані на визначення рівня навчальних досягнень учнів, які включають основні питання програми.

Учитель готує кілька варіантів атестаційних робіт (наприклад, 10). Кожен з таких варіантів може містити по 22 тестових завдання з історії таких форм:

  • завдання 1-16 мають чотири варіанти відповідей, серед яких треба вибрати одну правильну;
  • у завданнях 17, 18 до кожної інформації, позначеної буквами, потрібно добрати одну правильну відповідь з варіантів, позначених цифрою;
  • у завданнях 19, 20 потрібно розташовувати історичні події у хронологічній послідовності;
  • завданнях 21, 22 мають сім варіантів відповідей, серед яких треба вибрати три правильні.

Зміст тестових завдань повинен відповідати навчальним програмам для загальноосвітніх навчальних закладів та змісту підручників з історії, рекомендованих Міністерством освіти і науки України.

Під час виконання завдань учні мають виявити:

  • знання історичних фактів, подій, явищ, процесів, понять, термінів, хронології, картографії, історичних особистостей, культурно-історичних пам’яток;
  • уміння аналізувати, узагальнювати, визначати причини й наслідки історичних подій та явищ, оцінювати їхнє значення;
  • уміння встановлювати відповідність і послідовність між подіями, явищами, процесами та періодами;
  • уміння працювати з історичними джерелами: історичними документами, картами, схемами, фотоматеріалами тощо.

Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу, відповідно до листа МОН №1/9-196 від 27 березня 2019 року.

Освіта.ua
20.04.2019

Гриневич предлагает дополнительно консультировать учеников по математике Экс-министр образования предлагает ввести в школах систему оплачиваемой поддержки слабых учеников
Содержание образования должно иметь реальную связь с жизнью, - Новосад Министр образования сообщила, что результаты международного исследования PISA не стали неожиданными
Принцип «деньги ходят за школьником» внедряться не будет Заявление Гончарука о внедрении принципа «деньги ходят за школьником» стало следствием недоразумения
Новосад: украинские школьники меньше изучают математику Количество часов на изучение математики в украинских школах меньше чем в странах OECD
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Кукишь
Як підраховують оцінку, тут потрібно не менше 100 знаків щоб відіслати комментар тому далі не читайте я просто пишу фігню.

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!