Osvita.ua Среднее образование ДПА 2019 года Аттестация в основной школе ДПА-2019 по биологии в основной школе (9 класс)
ДПА-2019 по биологии в основной школе (9 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 9-х классов по биологии в 2019 году

ДПА-2019 по биологии в основной школе (9 класс)

Атестаційна робота з біології укладається вчителем із завдань, що охоплюють різні теми курсу біології в межах очікуваних результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів, визначених програмою з біології для 7 – 9 класів. Завдання добираються вчителем так, щоб вони дали змогу оцінити сформованість в учнів діяльнісного (уміння), знаннєвого (знання) і ціннісного (ставлення) компонентів предметної компетентності.

Атестаційна робота складається із завдань різних рівнів складності: завдань на відтворення знань (уміння розпізнавати типові біологічні об’єкти, процеси, явища; давати визначення основних біологічних понять; користуватися біологічними термінами і поняттями тощо) і завдань на застосування знань (уміння описувати, характеризувати, порівнювати біологічні об’єкти, явища, процеси; описувати і пояснювати результати експерименту, дані таблиць, графіків; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнювати, робити висновки; використовувати знання у практичній діяльності), які складають приблизно 50% від загальної кількості завдань атестаційної роботи.

До атестаційної роботи включаються завдання різних типів: тестові завдання закритої форми (з однією правильною відповіддю, з кількома правильними відповідями, на встановлення відповідності); обов’язково включаються завдання відкритої форми (з короткою та розгорнутою відповіддю); завдання, які передбачають здійснення аналізу діаграм, графіків, таблиць; завдання, в яких учням пропонується прочитати текст і використовуючи його зміст виконати завдання.

Час, який відводиться на виконання атестаційної роботи, типи завдань та їх кількість в атестаційній роботі, кількість варіантів атестаційних робіт визначає вчитель. Для укладання атестаційних робіт учитель може використовувати збірники завдань для проведення державної підсумкової атестації з біології, або інші збірники завдань з біології, що мають відповідний гриф, з урахуванням вимог, що зазначені вище.

Складено на підставі орієнтовних вимог до змісту атестаційних робіт для учнів 9 класу, відповідно до листа МОН №1/9-196 від 27 березня 2019 року.

Освіта.ua
20.04.2019

Гриневич предлагает дополнительно консультировать учеников по математике Экс-министр образования предлагает ввести в школах систему оплачиваемой поддержки слабых учеников
Содержание образования должно иметь реальную связь с жизнью, - Новосад Министр образования сообщила, что результаты международного исследования PISA не стали неожиданными
Принцип «деньги ходят за школьником» внедряться не будет Заявление Гончарука о внедрении принципа «деньги ходят за школьником» стало следствием недоразумения
Новосад: украинские школьники меньше изучают математику Количество часов на изучение математики в украинских школах меньше чем в странах OECD
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Roxolana
скільки часу дається на написання? tfjhj8o6rf7v8orr664hjksdfghjimnhfgbvc jnmkonbgvfc gvhjnmk

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!