Osvita.ua Среднее образование ДПА 2017 года ДПА-2015 по языкам и литературам национальных меньшинств в старшей школе (11 класс)

ДПА-2015 по языкам и литературам национальных меньшинств в старшей школе (11 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 11-х классов по языкам и литературам национальных меньшинств в 2015 году

Атестація з мов навчання або вивчення мов національних меншин у навчальних закладах з навчанням мовами національних меншин проводиться у формі переказу з творчим завданням або у формі тестових завдань.

Рекомендуємо використовувати для переказу тексти різних стилів за різними типами мовлення (розповідь, опис, роздум). Обсяг тексту для переказу від 290-340 до 340-390 слів  залежно від його форми та виду.

Атестація може проводитися також у тестовій формі. Завдання мають бути укладені у відповідності до чинних навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням мовами національних меншин і давати учневі (учениці) можливість визначити рівень сформованості мовної та мовленнєвої компетенцій, їх уміння реалізовувати свої знання у практичній діяльності.

Рекомендуємо розробити не менше 10 варіантів тестових завдань різних ступенів складності, що передбачатимуть перевірку знання та вміння учнів розпізнавати вивчені мовні явища, групувати та класифікувати їх, виявляти розуміння значення мовних одиниць та особливостей їх використання в мовленні, сполучати слова, доповнювати, трансформувати речення, добираючи при цьому належну форму слова, потрібну лексему, відповідні засоби зв‘язку між частинами речення, між реченнями у групі, пов‘язаних між собою, та інше.

Рекомендуємо такі форми тестових завдань: завдання з вибором однієї правильної відповіді; завдання з вибором однієї або кількох правильних відповідей; завдання на встановлення відповідності; завдання на читання та розуміння тексту; завдання (відкритого типу) з розгорнутою відповіддю.

Тривалість виконання тестових завдань – 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

Атестація з інтегрованого курсу "Література" (національна та світова) може проводитися у формі твору або виконання тестових завдань.

Тестові завдання для проведення державної підсумкової атестації з інтегрованого курсу "Література" (національна та світова) мають відповідати вимогам діючих навчальних програм. Рекомендуємо розробити  не менше 10 варіантів таких завдань різної форми та складності: завдання закритої форми (на вибір однієї правильної відповіді з чотирьох запропонованих; на вибір двох правильних відповідей із 5(6) запропонованих тощо; на встановлення правильної послідовності викладення подій у художньому творі, розташування частин (глав) літературного твору; створення твору, життя письменників, існування літературних та культурних епох, стилів, напрямів; на встановлення відповідності (пропонується встановити відповідність елементів двох списків); завдання відкритої форми (доповнення відповіді одним або кількома словами; надання відповіді на питання розгорнутим або стислим власним висловлюванням).

Написання стислого твору-роздуму на запропоновану тему має бути важливою складовою державної підсумкової атестації з літератури.

На виконання завдання атестації відводиться 90 хвилин (час на вступну бесіду та інструктаж не враховується).

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
Опубликован рейтинг школ Украины 2017 года Освіта.ua составлен рейтинг школ Украины по результатам внешнего оценивания выпускников школ 2017 года
Учителей освободили от хождения по микрорайону Привлекать учителей к организации и ведению учета детей, охваченных образованием, запрещено
МОН ищет специалистов по дерегуляции Цель проекта - уменьшение бюрократического давления на школы и педагогов
Парламент принял новый Закон Украины «Об образовании» В правительстве и Минобразования заявляют, что школьная реформа является одним из главных приоритетов государства
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!