Osvita.ua Среднее образование ДПА 2019 года ДПА-2015 по биологии в старшей школе (11 класс)

ДПА-2015 по биологии в старшей школе (11 класс)

Порядок государственной итоговой аттестации учеников 11-х классов по биологии в 2015 году

Зміст атестаційної роботи з біології за курс старшої школи має відповідати державним вимогам до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, що передбачені навчальними програмами для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень (Тернопіль: Мандрівець, 2011).

Атестаційна робота складається із завдань різної форми і рівня складності: завдань у тестовій формі, завдань відкритого типу з короткою відповіддю, завдань відкритого типу з розгорнутою відповіддю. До атестаційної роботи включаються такі типи завдань у тестовій формі: з вибором однієї правильної відповіді з 4-5 запропонованих; завдання з вибором декількох правильних відповідей з 5-6 запропонованих; завдання на встановлення відповідності; завдання на встановлення правильної послідовності; завдання з вибором трьох правильних відповідей із трьох груп запропонованих варіантів відповідей. Завдання відкритого типу які передбачають надання учнями розгорнутої відповіді мають бути спрямовані на виявлення рівня сформованості в учнів уміння самостійно оперувати біологічними поняттями і термінами, обґрунтовувати та пояснювати біологічні процеси і явища, грамотно, логічно і послідовно формулювати свою відповідь; застосовувати знання у новій ситуації; встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; аналізувати, систематизувати знання; узагальнювати і формулювати висновки; розв’язувати біологічні задачі, застосовувати теоретичні знання на практиці.

Кількість завдань, які відповідають змісту певного розділу навчальної програми, має бути пропорційна кількості навчальних годин, передбачених програмою на вивчення цього розділу.

Складено на підставі наказу МОН № 192 від 20.02.15 року «Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2014/2015 навчальному році».

Освіта.ua
01.02.2015

Реформу НУШ будет сопровождать новый институт Новый институт будет отвечать за образовательные программы и повышение квалификации учителей
В идеале мы должны перейти на контрактную работу учителей, - министр Анна Новосад считает вероятным переход на контрактную основу работы учителей
Гончарук: правительство сосредоточится на поддержке молодых учителей Правительство планирует сосредоточиться на поддержке молодых учителей и восстановлении престижности профессии
Имеем неэффективную сеть учебных заведений, - министр Министр подчеркивает необходимость решения вопросов неэффективности сети учебных заведений
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!