Билеты ДПА 2013. 9 класс. Всемирная история (устная форма)

Перечень билетов для проведения государственной итоговой аттестации по всемирной истории в 2012/2013 учебном году в устной форме. 9 класс (укр.)

Увага! Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до листа МОНмолодьспорту № 1/9-92 від 08.02.13 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році".

Всесвітня історія

Білет № 1

1. Розкрийте причини та передумови Великих географічних відкриттів. Охарактеризуйте одну з доколумбових цивілізацій Америки.

2. Проаналізуйте міжнародні відносини наприкінці ХІХ століття.

Білет № 2

1. Висловіть судження щодо значення Великих географічних відкриттів.

2. Розкрийте причини та наслідки Французької революції кінця ХVIII ст. Назвіть головні події революції.

Білет № 3

1. Охарактеризуйте матеріальний світ і повсякденне життя людини раннього Нового часу.

2. Висловіть судження щодо історичного значення Французької революції кінця ХVIII століття.

Білет № 4

1. Розкрийте значення національно-визвольного руху у Нідерландах.

2. Охарактеризуйте правління Наполеона Бонапарта часів Консульства та Імперії.

Білет № 5

1. Визначте передумови, початок та поширення реформаційних ідей в Європі. Мартін Лютер.

2. Встановить наслідки наполеонівських війн Франції (1804-1815), Віденського конгресу та його рішень.

Білет № 6

1. Охарактеризуйте правління Єлизавети І Тюдор.

2. Визначте причини та наслідки революції 1848-1849 років у Європі. Назвіть головні події революції.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте абсолютизм у Франції за кардинала Ришельє.

2. Проаналізуйте суспільні рухи в Росії у 20 – 30-х роках ХІХ століття.

Білет № 8

1. Встановіть особливості внутрішньої та зовнішньої політики Московської держави за правління Івана Грозного.

2. Охарактеризуйте Францію у період Реставрації та Липневої революції.

Білет № 9

1. Охарактеризуйте Московську державу у ХVIІ столітті та початок правління династії Романових.

2. Проаналізуйте особливості соціально-економічного та політичного розвитку Великої Британії у ХІХ столітті. Королева Вікторія.

Білет № 10

1. Охарактеризуйте економічний розвиток і державну політику Польщі в ХVI – першій половині XVII століття.

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Італії та діяльності Каміло Бенсо Кавура.

Білет № 11

1. Охарактеризуйте Османську імперію в ХVI- ХVII століттях. Сулейман І «Пишний».

2. Розкрийте історичне значення об’єднання Німеччини та діяльності Отто фон Бісмарка.

Білет № 12

1. Поясніть особливості культури Індії та Китаю в ХVI – ХVII століттях.

2. Охарактеризуйте повсякденне життя та дозвілля людей наприкінці ХVIІІ – у ХІХ столітті.

Білет № 13

1. Охарактеризуйте поширення Відродження в Європі та творчість Леонардо да Вінчі.

2. Визначте причини появи та поширення соціалістичних ідей у 50–60-х роках ХIХ століття.

Білет № 14

1. Опишіть найвизначніші пам’ятки європейської архітектури ХVI - ХVII століть.

2. Визначте наслідки реформ Олександра ІІ в 60-70- х роках ХІХ ст. у Росії.

Білет № 15

1. Висловіть судження щодо значення Англійської революції та діяльності Олівера Кромвеля.

2. Охарактеризуйте розвиток літератури та мистецтва на початку XIX століття.

Білет № 16

1. Визначте причини та наслідки Тридцятилітньої війни та Вестфальського миру.

2. Проаналізуйте процес формування індустріального суспільства наприкінці ХІХ століття.

Білет № 17

1. Охарактеризуйте особливості Німецьких держав у XVIII столітті. Освічений абсолютизм Фрідріха ІІ.

2. Опишіть становище англійських колоній у Північній Америці, висловіть судження щодо причин, характеру і наслідків війни за незалежність.

Білет № 18

1. Назвіть характерні риси внутрішньої та зовнішньої політики Петра І.

2. Визначте причини та наслідки громадянської війна у США та охарактеризуйте діяльність Авраама Лінкольна. Назвіть головні події війни.

Білет № 19

1. Охарактеризуйте епоху «освіченого абсолютизму» в Росії та правління Катерини ІІ.

2. Поясніть причини економічного піднесення США наприкінці ХІХ ст.

Білет № 20

1. Визначте наслідки реформ Марії-Терезії та Йосипа ІІ в Австрійській імперії Габсбургів.

2. Назвіть найважливіші досягнення науки і техніки у ХІХ столітті.

Білет № 21

1. Охарактеризуйте основні риси та назвіть найвизначніші пам’ятки стилю бароко.

2. Проаналізуйте причини і наслідки франко-прусської війни та проголошення Третьої республіки у Франції.

Білет № 22

1. Охарактеризуйте становище Японії в середині ХІХ ст. та наслідки реформ Мейдзі в Японії.

2. Назвіть характерні риси та найважливіші досягнення в мистецтві другої половини ХІХ століття.

Освіта.ua
15.02.2013

Мы искали мощного министра образования, - Бабак Глава профильного комитета ВР отмечает, что министром должен стать специалист по среднему образованию
ВР допускает дистанционное начало учебного года Решение о начале нового учебного года будет приниматься Комиссией по ТЭБ и ЧС
В Украине усилят внимание к изучению математики Выпускники будут сдавать обязательную государственную итоговую аттестацию в форме ЗНО
Правительство определило сроки завершения учебного года Школьники промежуточных классов закончат учебный год до 1 июля, выпускники - до 31 августа
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!