Osvita.ua Среднее образование ДПА 2017 года Билеты ДПА 2013. 9 класс. Мировая литература (устная форма)

Билеты ДПА 2013. 9 класс. Мировая литература (устная форма)

Перечень билетов для проведения государственной итоговой аттестации по зарубежной литературе в 2012/2013 учебном году в устной форме. 9 класс (укр.)

Увага! Державна підсумкова атестація в основній школі проводиться у відповідності до листа МОНмолодьспорту № 1/9-92 від 08.02.13 року "Про порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних закладах в 2012/2013 навчальному році".

Світова література

Білет № 1

1. Охарактеризуйте античність як історичну і культурну добу, колиску європейської цивілізації.

2. Розкрийте проблему боротьби добра і зла як рушійної сили розвитку світу в трагедії "Фауст" Й.В. Гете.

Білет № 2

1. Назвіть найвідоміші цикли давньогрецьких міфів. Охарактеризуйте один з них на вибір.

2. Поясніть втілення вищих духовних поривань в образі Фауста (трагедія Й.В. Гете "Фауст").

Білет № 3

1. Розкажіть про Гомера як легендарного основоположника європейської літератури. Поясніть суть гомерівського питання.

2. Поясніть своєрідність зображення теми кохання в трагедії "Фауст" Й.В. Гете. Охарактеризуйте образи Фауста й Маргарити.

Білет № 4

1. Дайте характеристику гомерівського епосу як енциклопедії життя стародавніх греків.

2. Охарактеризуйте бароко як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття і найвидатніші представники).

Білет № 5

1. Охарактеризуйте романтизм як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття і найвидатніші представники).

2. Розкрийте ідею жертовності та стійкості в трагедії Есхіла "Прометей закутий". Поясніть суть поняття "прометеїзм".

Білет № 6

1. Розкрийте тему патріотичного служіння державі, величі Риму як основного пафосу поеми Вергілія "Енеїда".

2. Поясніть, як у драмі Фрідріха Шиллера "Вільгельм Телль" втілюються просвітницькі ідеї.

Білет № 7

1. Охарактеризуйте Веди, Біблію, Коран як пам’ятки світової літератури.

2. Розкрийте моральний сенс історії злету й падіння крихітки Цахеса у творі Е.Т.А. Гофмана.

Білет № 8

1. Охарактеризуйте Середньовіччя як історичну і культурну добу (хронологічні межі, жанрове розмаїття, найвидатніші представники).

2. Розкрийте сутність конфлікту між ентузіастами та філістерами в творі Е.Т.А. Гофмана "Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер".

Білет № 9

1. Поясніть роль поєднання історичної правди та художнього вимислу у героїчному епосі "Пісня про Роланда".

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви "Кримських сонетів" Адама Міцкевича. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 10

1. Розкрийте особливості середньовічної китайської поезії (на прикладі вивчених творів Лі Бо і Ду Фу).

2. Поясніть поетичне новаторство творів Д.Н.Г. Байрона. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 11

1. Розкажіть про відображення внутрішнього світу і почуттів людини в поезії Омара Хайяма (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

2. Визначте риси характеру та світогляду романтичного героя на прикладі поеми Д.Н.Г. Байрона "Мазепа".

Білет № 12

1. Охарактеризуйте Відродження як історичну і культурну добу (хронологічні межі, значення терміна, найвидатніші представники).

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви поезій Генріха Гейне. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 13

1. Розкрийте духовний і моральний сенс подорожі героя в потойбічний світ у "Божественній комедії" Данте.

2. Зазначте основні особливості любовної лірики Олександра Пушкіна (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 14

1. Розкрийте особливості середньовічної персько-таджицької поезії (на прикладі вивчених творів Рудакі, Омара Хайяма, Гафіза).

2. Охарактеризуйте твір "Євгеній Онєгін" Олександра Пушкіна як соціально-психологічний роман у віршах.

Білет № 15

1. Визначте особливості композиції "Божественної комедії" Данте та її роль у розкритті ідейного задуму твору.

2. Дайте характеристику образу Тетяни Ларіної в романі Олександра Пушкіна "Євгеній Онєгін".

Білет № 16

1. Охарактеризуйте класицизм як напрям у літературі та мистецтві (особливості світосприйняття, художні відкриття й найвидатніші представники).

2. Назвіть і прокоментуйте основні мотиви лірики Михайла Лермонтова. Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 17

1. Поясніть природу сміху та назвіть засоби комічного у творі Мольєра "Міщанин-шляхтич".

2. Дайте характеристику образу Печоріна в романі Михайла Лермонтова "Герой нашого часу".

Білет № 18

1. Охарактеризуйте Просвітництво як ідейний рух і літературну епоху (головні ідеї, найвідоміші представники).

2. Визначте своєрідність зображення теми кохання в "Книзі пісень" Франческо Петрарки. Прочитайте напам’ять сонет (за вибором учня).

Білет № 19

1. Розкрийте романтичні й реалістичні тенденції в літературі першої третини XIX ст. (на прикладі вивчених творів).

2. Розкрийте своєрідність ренесансного сприйняття кохання в сонетах Вільяма Шекспіра (на прикладі вивчених творів). Прочитайте вірш напам’ять (за вибором учня).

Білет № 20

1. Визначте і прокоментуйте головні морально-філософські мотиви трагедії Вільяма Шекспіра "Гамлет".

2. Дайте характеристику жіночім персонажам роману Михайла Лермонтова "Герой нашого часу".

Білет № 21

1. Доведіть, що образ Гамлета у трагедії Вільяма Шекспіра є втіленням ренесансних ідеалів.

2. Розкрийте проблематику роману Сервантеса "Дон Кіхот". Поясніть суть поняття "донкіхотство".

Білет № 22

1. Визначте філософсько-моральний конфлікт драми Педро Кальдерона "Життя – це сон".

2. Дайте характеристику образу Санчо Панси в романі Сервантеса "Дон Кіхот".

Білет № 23

1. Поясніть ідейний зміст і зазначте особливості композиції філософської повісті Вольтера "Простак".

2. Розкажіть про вплив української культури на розвиток творчості Миколи Гоголя як українського і російського письменника.

Білет № 24

1. Назвіть вічні образи у світовій літературі (на прикладі вивчених творів). Охарактеризуйте один на вибір.

2. Розкажіть про долю «маленької людини» та загальне значення цього визначення у повісті Миколи Гоголя "Шинель".

Білет № 25

1. Визначте сутність конфлікту між ідеалом і дійсністю в романі Сервантеса "Дон Кіхот".

2. Розкажіть про українську перекладацьку школу (традиції, постаті, здобутки).

Освіта.ua
15.02.2013

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
Ученики колледжей и училищ будут сдавать ДПА в форме ЗНО Ученики, которые получают полное среднее образование, будут сдавать ДПА в форме ЗНО
Школы должны предоставить данные о выпускных классах Учебные заведения должны внести данные о выпускных классах старшей школы в базу данных УЦОКО
МОН: не все учителя сразу воспримут изменения При внедрении реформы, МОН планирует сосредоточиться на поддержке агентов изменений
Минобразования учредило еще один школьный конкурс Минобразования поддержало инициативу о проведении ежегодного конкурса «Стежками Каменяра»
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Катерина
Це Київське чи Тернопільське видавництво?
Ольга
А это билеты за 2013 год?
Info
Для Ольга: Да
Юлія
Яке це видавництво ?, Якого міста?
Комментировать

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!