Osvita.ua Вопросы Среднее образование Оплата труда учителя Як оплачується викладання декількох предметів в ПТУ?
Вопрос и ответы на него

Як оплачується викладання декількох предметів в ПТУ?

Василий Шмындрук
Маю дві вищі освіти. Закінчив Донецький інститут радянської торгівлі (зараз університет економіки і торгівлі), стаціонар, за спеціальністю "Технологія і організація громадського харчування", кваліфікація: інженер-технолог та Дніпропетровський державний університет, заочно, за спеціальністю "Біологія", кваліфікація: викладач біології і хімії. Більше двох десятків років працюю в ПТНЗ викладачем спеціальних дисциплін професій харчування і торгівлі. Викладаю різні спецпредмети, які вивчав і вказані в додатку до диплома інституту. В цьому році мені говорять, що я маю право викладати лише предмет "Технологія приготування їжі", а, наприклад, викладати "Товарознавство харчових продуктів" я не маю права без проходження підвищення кваліфікації. Але такий предмет я вивчав у інституті декілька семестрів, здавав заліки та іспити, багато років викладаю цей предмет, добре його знаю і, для рівня ПТУ, аж занадто. То які ще курси мені потрібні? Кожні п"ять років, для чергової атестації, я проходжу загальні курси підвищення. Хоча їх рівень, то тема окремої розмови. Виходить, що мені ще...

Вилен
Ніхто не має сумнівів щоддо вашої компетнтності, проте керівництво має дотримуватись вимог Положення про атестацію..., де зазначено, що викладач атестується з того предмета, який відповідає фаху, а для того, щоб оплата за каегорією поширювалась на все педнавантаження, то необхідно пройти курси з усіх предметів, що викладаються (інакше оплата буде здійснюватися як "спеціалісту" за викладання всіх предметв, з яких викладач неатестований).

Василий Шмындрук
Дякую за відповідь.
Можу лише додати, що Положення про атестацію педагогічних працівників складали некомпетентні спеціалісти. Бо доходить до парадоксів. Реальний приклад: викладач хімії, після декількох підвищень кваліфікації (курси - це якась священна корова) викладає ще біологію, екологію, фізіологію харчування, гігієну і санітарію. Ось так чистий хімік стає спеціалістом широкого профілю. Шановні! Так що можна підвищувати, коли відсутня вузівська БАЗА або ОСНОВА, для зовсім інших, не профільних за освітою предметів? Пройшовши курси філолог може викладати історію, математик - іноземну мову, фізик - бухгалтерський облік і т. д. Чого ж тоді ми дивуємось, що якість нашої освіти - нижче плінтуса.

Вилен
Згоден, саме так і є. Я знаю приклади, коли вчителі викладають 11(!!!) предметів в старшій школі, а одна колега років п"ять викладала 7 предметів в старшій школі, потім звільнилась, перейшла працювати до одного з міністерств далекого від освіти і казала, що після такої роботи в школі вона може сміливо зайти до будь-якого кабінету і вирішити будь-яке питання. Гарно загартувалася. :)

Василий Шмындрук
Складається враження, що усі мешканці чиновницьких кабінетів Міністерства освіти і науки знаходяться в прострації. Кругом кричуща некомпетентність, а вони навіть не усвідомлюють, що коїться у профільному відомстві.
За власним досвідом знаю, що курси підвищення кваліфікації - це профанація. Вони не дають нічого педагогу: ні його розуму, ні серцю.Чиста совдепія вперемішку з феодальним ладом.
Про убогий стан вітчизняної освіти я писав в газеті "День", №157 від 04.09.2001 р. у статті "Жду начало реформ в образовании, которые припозднились" і в газеті "Дзеркало тижня", №32 від 23-29 серпня 2003 р. у статті "Педагогическая химера". Минуло десять років, а віз і нині там. Деградація сучасної освіти набрала незворотнього характеру. Летимо в провалля, політ нормальний.

Аватар
   Приказ МОНмолодьспорт №01 от 01.01.2001
   //osvita.ua/legislation/Ser_osv/
Добавить еще ссылку...
Осталось 1500 символов. «Правила» комментирования

Поделиться:

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!