Думка фахівців якого рівня та якої установи може бути вагомою для рішення атестаційної комісії?
Вопрос и ответы на него
Думка фахівців якого рівня та якої установи може бути вагомою для рішення атестаційної комісії?
Вахула Ірина Іванівна
Я закінчила Львівський державний університет у 1993р. за спеціальністю прикладна математика. Центром зайнятості у другій декаді вересня 2007р. була скерована у профліцей на вакантну посаду викладача інформатики. З 2007 року по даний час я викладаю інформатику та інформаційні технології в цьому навчальному закладі. Пройшла курси підвищення кваліфікації за спеціальністю вчитель інформатики у 2009р. та курси підвищення кваліфікації за категорією викладач ПТНЗ у 2011р. У характеристиці діяльності педагогічного працівника у міжатестаційний період зазначено, що володію знаннями, постійно підвищую професійний рівень, дотримуюсь педагогічної етики та моралі. Рішенням атестаційної комісії І рівня визнана такою, що відповідає займаній посаді. За результатами атестації підтвердили кваліфікаційну категорію «Спеціаліст» за умови здобуття вищої педагогічної освіти, дата атестації 18.03.2013р. Перечитавши Положення про атестацію педпрацівників, статті з питань освіти на сайтах osvita.ua та osvita.org.ua в мене зародились сумніви, що лише здобуття вищої педагогічної освіти викладача інформатики є єдиною можливою умовою,...
Думка фахівців якого рівня та якої установи може бути вагомою для рішення атестаційної комісії?