Цікава ситуація, логіка підказує, що необхідно було відкрити 2 класи філологічного профілю і 1 клас - математичного.
Чинне законодавство допускає поєднання двох-трьох предметів в одному профілі фізико-математичний,історико-філологічний. При цьому ВСІ учні класу на однаковому рівні мають вивчати ВСІ предмети.
Не може 15 учнів вивчати на профільному рівні математику, а 15 - на рівні стандарту,так само 15 - укр.мову та літературу на профільному рівні, а 15 на рівні стандарту. Не уявляю як це відобразити у розкладі, в журналі...
Проте школа погоджує навчальний план з РУО (а ми ще й з ГУОН та МОНМСУ), а тому якщо таке погодження є і школа дотримується навчального плана, то будь-які зауваження безпідставні.
Дуже цікаво, а як така двопрофільність відображена в навчальному плані і як це все реалізується на практиці.
Чинне законодавство допускає поєднання двох-трьох предметів в одному профілі фізико-математичний,історико-філологічний. При цьому ВСІ учні класу на однаковому рівні мають вивчати ВСІ предмети.
Не може 15 учнів вивчати на профільному рівні математику, а 15 - на рівні стандарту,так само 15 - укр.мову та літературу на профільному рівні, а 15 на рівні стандарту. Не уявляю як це відобразити у розкладі, в журналі...
Проте школа погоджує навчальний план з РУО (а ми ще й з ГУОН та МОНМСУ), а тому якщо таке погодження є і школа дотримується навчального плана, то будь-які зауваження безпідставні.
Дуже цікаво, а як така двопрофільність відображена в навчальному плані і як це все реалізується на практиці.
07.05.2013 в 18:29
Чи можлива двопрофільність в одному класі?
Під час перевірки нам було сказано про те, що ми порушили закон.Чи мали право ми так відкривати класи? Якщо ні, то як в такому випадку забезпечити освітні потреби учнів?
Буду дуже вдячна за Вашу відповідь.