Щодо організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти з 01 червня 2020 року

Лист МОН № 1/9-271 від 25.05.20 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№ 1/9-271 від 25 травня 2020 року

Керівникам департаментів (управлінь)
освіти і науки обласних, Київської
міської державних адміністрацій

Керівникам навчально-методичних
(науково-методичних) центрів (кабінетів)
професійно-технічної освіти

Керівникам закладів професійної
(професійно-технічної) освіти

Щодо організації освітнього
процесу в закладах професійної
(професійно-технічної) освіти
з 01 червня 2020 року

Шановні колеги!

Інформуємо, що 20 травня 2020 року Уряд прийняв постанову № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів».

Відповідно до пункту 4 даної постанови у регіонах, в яких здійснюється послаблення протиепідемічних заходів, з 1 червня дозволяється відвідування занять в групах не більше ніж 10 осіб в закладах освіти, проведення професійно-практичної підготовки та державної кваліфікаційної атестації в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, організація підготовчих заходів до практичної підготовки на виробництві, лабораторних робіт та тренажерних занять, атестації здобувачів вищої освіти та відповідних підготовчих заходів, отримання документів про професійну (професійно-технічну) та вищу освіту, участь в освітньому процесі, пов’язаному з освітою дорослих, у публічному захисті наукових досягнень у формі дисертацій та відповідних підготовчих заходах.

Керівник закладу освіти має організувати роботу, що передбачає моніторинг можливості відновлення діяльності закладу освіти та прийняти рішення щодо його відкриття, попередньо погодивши це рішення з місцевими органами управління освітою.

Керівник закладу освіти спільно з педагогічними працівниками повинні забезпечити:

  • режим роботи закладу освіти, враховуючи необхідність мінімізації контактування між собою учасників освітнього процесу, заборони перебування у закладі освіти сторонніх осіб, миття рук, регулярного прибирання (двічі на день), включаючи чищення і дезинфекцію, регулярне провітрювання приміщень (не менше 15 хвилин перед та після кожного заняття), дотримання правил гігієни;
  • щоденний температурний скринінг працівників та здобувачів освіти, масковий режим;
  • організацію інформування працівників закладу освіти та здобувачів освіти щодо заходів запобігання поширення хвороби СОУГО-19, спричиненої коронавірусом 8АК8-СоУ-2, проявів хвороби, дій у випадку захворювання та необхідності дотримання режиму соціальної дистанції;
  • позаплановий інструктаж для всіх працівників закладу освіти та здобувачів освіти щодо дотримання санітарних та протиепідемічних заходів;
  • соціальне дистанціювання шляхом складання графіків перебування здобувачів освіти у навчальних приміщеннях закладів освіти із збільшенням дистанції між здобувачами освіти.

Рекомендуємо продовжувати максимальне використання дистанційних технологій навчання в усіх прийнятних випадках та комбінувати їх з очним навчанням. Планувати очні заняття переважно для видів діяльності, які неможливо реалізувати в дистанційному форматі (лабораторні заняття, виробниче навчання, виробнича практика, індивідуальне навчання керуванню транспортними засобами тощо).

Під час проведення очних занять можлива присутність одночасно не більше 10 осіб. Тому, необхідно збільшити відстань між столами та посадковими місцями, забезпечивши розсаджу по 1 здобувачу освіти за столом, а також змінити графік освітнього процесу для зменшення перетину здобувачів освіти в приміщеннях закладу освіти (початок занять в різний час, зсув часу перерв, зменшення пересування здобувачів освіти між кабінетами, запровадження різних змін для навчання тощо).

Виробниче навчання та виробничу практику рекомендуємо спланувати за окремим графіком з обов'язковим погодженням із роботодавцями та здобувачами освіти, а також затвердити наказом по закладу освіти та погодиш з місцевими органами управління освітою. Графік індивідуального навчання керуванню транспортними засобами потребує погодження не тільки із здобувачами освіти та місцевими органами управління освітою, а також з регіональними відділеннями Національної поліції та Регіональними сервісними центрами МВС.

Державну кваліфікаційну атестацію необхідно організовувати з дотримання протиепідемічних вимог.

Звертаємо увагу, що у регіонах, у яких немає послаблення протиепідемічних заходів, організацію освітнього процесу необхідно здійснювати з використанням технологій дистанційного навчання.

З повагою
Заступник Міністра                         Петро Коржевський

Освіта.ua
25.05.2020

Популярні новини
МОН начало аттестацию научной деятельности вузов МОН объявило о начале государственной аттестации научных направлений университетов
МОН хочет распустить Агентство по качеству высшего образования Минобразования подало на согласование с другими ведомствами соответствующий законопроект
Вузы сами определят, как и когда начинать обучение Университеты имеют такой уровень автономии, который позволяет определять формы обучения
Новый порядок присуждения научных степеней: изменения Изменения в порядке присвоения ученых степеней, требований к соискателям ученых степеней
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Освіта.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!