Osvita.ua Законодательство Внешкольное образование Про XIII Всеукраїнський турнір юних журналістів

Про XIII Всеукраїнський турнір юних журналістів

Лист ІМЗО № 2.1/10-217 від 14.02.17 року

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА

"ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ"

№ 2.1/10-217 від 14 лютого 2017 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про XIII Всеукраїнський
турнір юних журналістів

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 серпня 2016 року № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році» з 20 по 24 квітня 2017 року на базі Сумської гімназії № 1 (директор Бондарева Катерина Іванівна) відбудеться фінальний етап XIII Всеукраїнського турніру юних журналістів.

Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення турніру та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 248-18-13, Кучер Вікторія Василівна, методист Інституту модернізації змісту освіти, або в м. Суми за тел. (050) 596-35-83, Симоненко Лариса Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської гімназії № 1; (095) 401-81-61, Семенцова Наталія Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Сумської гімназії № 1; електронна адреса: gimnazia1sumy@gmail.com.

В.о. директора       В. В. Ткаченко

Додаток
до листа Інституту модернізації змісту освіти
14.02.2017 № 2.1/10-217

Завдання
ХIII Всеукраїнського турніру юних журналістів

1. Інформування та «джинса»: наведіть приклади матеріалів цих видів у місцевих ЗМІ. За якими критеріями їх може розрізнити пересічний споживач інформації?

2. Плагіат та його сучасні різновиди. Чи слід відносити до плагіату так звану дайджестову журналістику? Які важелі боротьби з плагіатом ви можете запропонувати?

3. Інтернет-видання: загроза іншим видам ЗМІ чи потреба часу?

4. Специфіка, доцільність і особливості подачі у ЗМІ бліц-опитування як різновиду інтерв'ю. Наведіть приклади використання бліц-опитування у медіа. Проведіть бліц-опитування за обраною вами темою в ігровому залі турніру.

5. Фоторепортаж як самостійний жанр журналістики. Зробіть і продемонструйте фоторепортаж на тему «Як ми провели канікули?». (Не більше 10 світлин).

6. Метод «маски» в журналістиці. Яку «маску» ви б обрали для себе, якби вам випала нагода працювати в такому форматі? Оцініть етичність використання цього методу збирання інформації?

7. Блогерство і влогерство в Україні: журналістика чи хобі? Наведіть приклади.

8. Ви робите репортаж з мітингу, який раптом розганяють. Є багато поранених, які потребують негайної допомоги. Але в редакції чекають на репортаж. Що ви вчините в такій чи подібній ситуації?

9. Ви отримали завдання підготувати матеріал із зони бойових дій. Що можна і що не можна показувати журналісту – у тексті, на фото, у відео? Чому? І чи не є це цензурою?

10. Останнім часом у нашому словнику закріпилося поняття «фейк». Як ви його розумієте? Де можна зустріти фейкову інформацію, як її виявити та чи слід їй протидіяти? Наведіть приклади фейків із реального життя.

11. Ви - журналіст, який займається розслідуваннями. Ваше джерело надало факт корупції впливового місцевого чиновника. Ваші дії?

12. Лайв-стрім як вид масового інформування аудиторії: забава, бешкетування чи журналістика?

13. На місцевому ФМ-радіо створюють молодіжну програму. Вам довірили вести в ній блок, пов’язаний із патріотичним вихованням молоді. Складіть перспективний план тем для цього блоку. (Ваше включення відбувається щодня о 17.00, тривалість ефіру – 15 хвилин).

14. Нерідко перебування журналіста на медіа-заході буває неефективним, бо медійник не орієнтується у форматі медіа-заходів, на які його можуть запросити, та у жанрових можливостях цих заходів. Отже: які медіа-заходи можуть бути та простір для створення матеріалів яких жанрів вони дають журналісту.

15. Креативність у рекламі як гарантія успішної долі товару, послуги чи заходу. Створіть відеоанонс прямої трансляції фінальної гри турніру юних журналістів.

Освіта.ua
14.02.2017

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
В МОН представили стандарт начального образования Документ предусматривает внедрение нового содержания, основанного на формировании компетентностей
Образовательную реформу отложили до сентября Для рассмотрения реформы образования парламентариям в четверг не хватило рабочего времени
Мы начнем реформу образования, - Гройсман Премьер-министр подчеркивает, что правительство начнет реформу образования и найдет источники ее финансирования
Премьер: мы не должны откладывать реформу образования По словам Гройсмана, не стоит затягивать с модернизацией образования из-за нехватки ресурсов
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!