Osvita.ua Законодательство Внешкольное образование Про XIII Всеукраїнський турнір юних журналістів

Про XIII Всеукраїнський турнір юних журналістів

Лист ІМЗО № 2.1/10-217 від 14.02.17 року

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА

"ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ"

№ 2.1/10-217 від 14 лютого 2017 року

Ректорам (директорам) інститутів
післядипломної педагогічної освіти

Про XIII Всеукраїнський
турнір юних журналістів

Повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 19 серпня 2016 року № 1006 «Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2016/2017 навчальному році» з 20 по 24 квітня 2017 року на базі Сумської гімназії № 1 (директор Бондарева Катерина Іванівна) відбудеться фінальний етап XIII Всеукраїнського турніру юних журналістів.

Командні інтелектуальні змагання будуть проведені згідно з вимогами Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 22 вересня 2011 року № 1099, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17 листопада 2011 року за № 1318/20056.

Завдання, що пропонуються для першого (міжшкільного) та фінального етапів змагань, подано в додатку.

Отримати інформацію щодо умов проведення турніру та подати заявки на участь у фінальному етапі змагань можна за тел. (044) 248-18-13, Кучер Вікторія Василівна, методист Інституту модернізації змісту освіти, або в м. Суми за тел. (050) 596-35-83, Симоненко Лариса Іванівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумської гімназії № 1; (095) 401-81-61, Семенцова Наталія Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Сумської гімназії № 1; електронна адреса: gimnazia1sumy@gmail.com.

В.о. директора       В. В. Ткаченко

Додаток
до листа Інституту модернізації змісту освіти
14.02.2017 № 2.1/10-217

Завдання
ХIII Всеукраїнського турніру юних журналістів

1. Інформування та «джинса»: наведіть приклади матеріалів цих видів у місцевих ЗМІ. За якими критеріями їх може розрізнити пересічний споживач інформації?

2. Плагіат та його сучасні різновиди. Чи слід відносити до плагіату так звану дайджестову журналістику? Які важелі боротьби з плагіатом ви можете запропонувати?

3. Інтернет-видання: загроза іншим видам ЗМІ чи потреба часу?

4. Специфіка, доцільність і особливості подачі у ЗМІ бліц-опитування як різновиду інтерв'ю. Наведіть приклади використання бліц-опитування у медіа. Проведіть бліц-опитування за обраною вами темою в ігровому залі турніру.

5. Фоторепортаж як самостійний жанр журналістики. Зробіть і продемонструйте фоторепортаж на тему «Як ми провели канікули?». (Не більше 10 світлин).

6. Метод «маски» в журналістиці. Яку «маску» ви б обрали для себе, якби вам випала нагода працювати в такому форматі? Оцініть етичність використання цього методу збирання інформації?

7. Блогерство і влогерство в Україні: журналістика чи хобі? Наведіть приклади.

8. Ви робите репортаж з мітингу, який раптом розганяють. Є багато поранених, які потребують негайної допомоги. Але в редакції чекають на репортаж. Що ви вчините в такій чи подібній ситуації?

9. Ви отримали завдання підготувати матеріал із зони бойових дій. Що можна і що не можна показувати журналісту – у тексті, на фото, у відео? Чому? І чи не є це цензурою?

10. Останнім часом у нашому словнику закріпилося поняття «фейк». Як ви його розумієте? Де можна зустріти фейкову інформацію, як її виявити та чи слід їй протидіяти? Наведіть приклади фейків із реального життя.

11. Ви - журналіст, який займається розслідуваннями. Ваше джерело надало факт корупції впливового місцевого чиновника. Ваші дії?

12. Лайв-стрім як вид масового інформування аудиторії: забава, бешкетування чи журналістика?

13. На місцевому ФМ-радіо створюють молодіжну програму. Вам довірили вести в ній блок, пов’язаний із патріотичним вихованням молоді. Складіть перспективний план тем для цього блоку. (Ваше включення відбувається щодня о 17.00, тривалість ефіру – 15 хвилин).

14. Нерідко перебування журналіста на медіа-заході буває неефективним, бо медійник не орієнтується у форматі медіа-заходів, на які його можуть запросити, та у жанрових можливостях цих заходів. Отже: які медіа-заходи можуть бути та простір для створення матеріалів яких жанрів вони дають журналісту.

15. Креативність у рекламі як гарантія успішної долі товару, послуги чи заходу. Створіть відеоанонс прямої трансляції фінальної гри турніру юних журналістів.

Освіта.ua
14.02.2017

Ведущие компании и учебные заведения Предложения от ведущих учебных заведений Украины и зарубежья. Только лучшие вузы, компании, образовательные курсы, школы, агентства.
Опубликован рейтинг школ Украины 2017 года Освіта.ua составлен рейтинг школ Украины по результатам внешнего оценивания выпускников школ 2017 года
Учителей освободили от хождения по микрорайону Привлекать учителей к организации и ведению учета детей, охваченных образованием, запрещено
МОН ищет специалистов по дерегуляции Цель проекта - уменьшение бюрократического давления на школы и педагогов
Парламент принял новый Закон Украины «Об образовании» В правительстве и Минобразования заявляют, что школьная реформа является одним из главных приоритетов государства
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев

Чтобы получать первым
все новости от «Osvita.ua»
в Facebook — нажмите «Нравится»

Osvita.ua

Спасибо,
не показывайте мне это!