Деякі питання оплати праці медичних працівників закладів освіти

Постанова КМУ № 67 від 03.02.2021 року

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

№ 67 від 03 лютого 2021 року

Деякі питання оплати праці
медичних працівників закладів освіти

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Запровадити з 1 січня 2021 р. та до відміни карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, доплати за роботу у несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я медичним працівникам закладів освіти державної і комунальної форми власності в розмірі 20 відсотків посадового окладу, визначеного за тарифними розрядами Єдиної тарифної сітки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 р. № 1298 “Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 36, ст. 1699; 2005 р., № 34, ст. 2064).

2. Установити, що доплати, визначені пунктом 1 цієї постанови, здійснюються за рахунок коштів, передбачених на оплату праці працівників відповідного закладу освіти.

Прем’єр-міністр України                            Д. Шмигаль

Освіта.ua
03.02.2021

Популярні новини
65% учеников имеют недостаточный уровень физической подготовленности МОН утверждены рекомендации по стратегическому развитию физкультуры учащейся молодежи
В школах появится предмет «Финансовая грамотность» В МОН отмечают, что финансовая грамотность является одной из ключевых компетентностей
Школы смогут разрабатывать свои учебные планы Школы смогут разрабатывать свою образовательную программу для 5-9 классов на основе типовой программы
Школы будут закрывать только при «красном» уровне опасности В Министерстве образования сообщили о новых ограничениях в условиях действия адаптивного карантина
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев