Про порядок роботи із статутними документами в міністерстві

Наказ МОН № 1086 від 01.12.09 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 1086 від 01 грудня 2009 року

Про порядок роботи із статутними
документами в міністерстві

З метою упорядкування роботи із статутними документами ВНЗ, ПТНЗ, державних підприємств, інших установ та організацій, що знаходяться у підпорядкуванні МОН, забезпечення обліку та контролю за їх діяльністю, наказую:

1. Затвердити доповнення до розділу IV Регламенту Міністерства освіти і науки України (наказ МОН від 16.05.08 № 421): "Порядок роботи із статутними документами юридичних осіб, поданих на погодження або затвердження до МОН" (додається).

2. Керівникам департаментів вищої освіти (Болюбаш Я.Я.), професійно-технічної освіти (Десятов Т.М.), науково-технологічного розвитку (Свіженко З.О.), економіки та фінансування (Даниленко С.В.), загальної середньої та дошкільної освіти (Єресько О.В.), Державного департаменту інтелектуальної власності (Паладій М.В.):

2.1. Внести відповідні зміни до положень про департаменти та посадові інструкції працівників;

2.2. Забезпечити дотримання встановленого порядку реєстрації, супроводу, погодження, подання на затвердження керівництву МОН, обліку та збереження статутних документів.

3. Адміністративно-господарському департаменту (Ханюк В.А.):

3.1. Зробити відповідну відмітку у наказі МОН від 16.05.08 р. № 421 "Про затвердження Регламенту Міністерства освіти і науки України";

3.2. Розмістити даний наказ на веб-сайті міністерства.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на Першого заступника Міністра, заступників Міністра згідно з розподілом обов'язків.

Міністр       І.О. Вакарчук

Додаток до наказу МОН
від 01.12.2009 № 1086

Порядок роботи із статутними документами в міністерстві

1. Для затвердження чи погодження статутів до МОН подається лист та пакет документів (далі - документи), визначений для відповідних закладів, установ, організацій та підприємств, підпорядкованих МОН (далі - юридичні особи).

2. Після реєстрації в адміністративно-господарському департаменті документи передаються керівництву для накладення резолюції щодо їх виконання і подальшого спрямування структурному підрозділу, у функціональному підпорядкуванні якого знаходиться юридична особа, що подала на погодження чи затвердження документи.

3. Керівник структурного підрозділу визначає відповідального працівника, на якого покладається опрацювання поданих документів та подальший їх супровід на візування та погодження чи затвердження у встановленому порядку.

4. Відповідальний працівник, після візування документів відповідними службами міністерства, готує проект наказу про затвердження і подає на підпис керівництву.

5. Підписаний наказ реєструється у загальному відділі МОН і в установленому порядку копія наказу разом з документами повертається юридичній особі.

6. Структурні підрозділи МОН, у функціональному підпорядкуванні яких знаходяться юридичні особи, забезпечують формування справи, супровід та збереження документів цих юридичних осіб.


01.12.2009

Популярні новини
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
МОН рекомендует вузам перейти на дистанционное обучение В ведомстве рекомендуют установить режим дистанционного обучения до 15 ноября
Киев готовится к переходу в «красную» зону Киев попадет в «красную» зону карантина из-за стремительного ухудшения эпидемической ситуации
Значение математики при поступлении в вузы повысится Значение сертификата внешнего оценивания при поступлении в вузы в 2022 году повысится
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев