Про методичні рекомендації до відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського

Лист ІМЗО № 2.1/10-2166 від 14.09.2016 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА
«ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»

№ 2.1/10-2166 від 14 вересня 2016 року

Департаменти (управління)
освіти і науки обласних, Київської
міської Державних адміністрацій

Інститути післядипломної
педагогічної освіти

Про методичні рекомендації
до відзначення 150-річчя від дня народження
Михайла Грушевського

Відповідно до Указу Президента від 9 лютого 2015 року №963 «Про відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського» та на виконання пункту 9 плану заходів з підготовки та відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 586, y навчальних закладах передбачено проведення просвітницьких заходів, спрямованих на вивчення ролі постаті Михайла Грушевського в історії українського державотворення та науки.

Надсилаємо для використання та врахування в роботі методичні рекомендації до 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського розроблені Українським інститутом національної пам”яті.

Рекомендації будуть розміщені на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти www.imzo.gov.ua.

Додаток: на 7 арк.

В. о. директора                        Ю. I. 3aвалевський

Освіта.ua
14.09.2016

Популярні новини
Задания тестов НМТ не будут переводить на язык агрессора В 2024 году задания мультитеста планируют переводить на языки национальных меньшинств
В Украине прекратят поступление на «младших бакалавров» С 2024 года прекращается набор абитуриентов для получения степени младшего бакалавра
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
В Украине отменят заочную форму обучения в вузах Поступление на заочную форму обучения в заведениях высшего образования предлагают отменить с 2024 года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев