Про методичні рекомендації до відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського

Лист ІМЗО № 2.1/10-2166 від 14.09.2016 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ДЕРЖАВНА НАУКОВА УСТАНОВА
«ІНСТИТУТ МОДЕРНІЗАЦІЇ ЗМІСТУ ОСВІТИ»

№ 2.1/10-2166 від 14 вересня 2016 року

Департаменти (управління)
освіти і науки обласних, Київської
міської Державних адміністрацій

Інститути післядипломної
педагогічної освіти

Про методичні рекомендації
до відзначення 150-річчя від дня народження
Михайла Грушевського

Відповідно до Указу Президента від 9 лютого 2015 року №963 «Про відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського» та на виконання пункту 9 плану заходів з підготовки та відзначення 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 586, y навчальних закладах передбачено проведення просвітницьких заходів, спрямованих на вивчення ролі постаті Михайла Грушевського в історії українського державотворення та науки.

Надсилаємо для використання та врахування в роботі методичні рекомендації до 150-річчя від дня народження Михайла Грушевського розроблені Українським інститутом національної пам”яті.

Рекомендації будуть розміщені на веб-сайті Інституту модернізації змісту освіти www.imzo.gov.ua.

Додаток: на 7 арк.

В. о. директора                        Ю. I. 3aвалевський

Освіта.ua
14.09.2016

Популярні новини
МОН апробирует тест для выпускников магистратуры Государственный экзамен будет проведен путем компьютерного тестирования в 35 городах Украины
Министр образования о вакцинации учителей: в шаге от цели Полный цикл вакцинации против COVID-19 уже прошли 588 тысяч работников школ
В Украине создадут Фонд будущих поколений В Офисе Президента рассказали, как будет работать «экономический паспорт» украинца
В Украине запустят электронную систему управления школой Украинское образование начнет переход к цифровизации благодаря реализации проекта АИКОМ
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев