Про підготовку засідання підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України

Наказ МОН № 807 від 09.07.14 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 807 від 9 червня 2014 року

Про підготовку засідання
підсумкової колегії Міністерства
освіти і науки України

Відповідно до пункту 6.16 Плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2014 рік, затверджено наказом Міністерства освіти і науки України від 17.01.2014 № 43, та згідно з Положенням про колегію Міністерства освіти і науки України, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 15.05.2013 № 522, наказую:

1. Провести 22 серпня 2014 року в режимі відеоконференцзв'язку засідання підсумкової колегії Міністерства освіти і науки України з питання: "Про підсумки розвитку дошкільної, загальної, позашкільної та професійно-технічної освіти у 2013/2014 навчальному році та завдання на 2014/2015 навчальний рік".

2. Затвердити план заходів з підготовки до засідання підсумкової колегії, що додається.

Особам, відповідальним за виконання плану заходів, забезпечити неухильне і своєчасне його виконання.

3. Департаментам (управлінням) освіти і науки обласних державних адміністрацій та Київської міської державної адміністрації до 7 серпня 2014 року подати Міністерству пропозиції до проекту рішення колегії.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра Полянського П. Б.

Міністри          С. М. Квіт

Освіта.ua
09.07.2014

Популярні новини
С 1 декабря учителям повысят зарплаты С 1 декабря 2021 года произойдет повышение зарплаты педагогов, работающих в школах
2 800 учителей до сих пор отстранены от работы Из-за отсутствия 100% уровня вакцинации работников 1 200 школ работают дистанционно
Итоги недели в образовании: главные события Наиболее значимые события недели в украинском образовании
Зарплаты учителей в 2022 году вырастут на 8% Украина будет уделять внимание расходам на здравоохранение, образование, оборону и безопасность
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев