КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
(Увага! Постанова втратила чинність згідно Постанови КМУ № 533 від 08.07.2015)
№1283 від 14 грудня 2011 року
Про затвердження Порядку
проведення моніторингу якості освіти
На виконання статті 3 Указу Президента України від 30 вересня 2010 р. №926 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні" Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок проведення моніторингу якості освіти, що додається.
Прем’єр-міністр України М. АЗАРОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 14 грудня 2011 р. №1283
1. Цей Порядок визначає механізм організації та проведення моніторингу якості дошкільної, позашкільної, початкової, базової і повної загальної середньої, професійно-технічної, базової та повної вищої освіти (далі - моніторинг).
Дія цього Порядку поширюється на навчальні заклади незалежно від їх підпорядкування та форми власності.
2. Основними завданнями моніторингу є:
3. Основними методами проведення моніторингу є:
4. МОНмолодьспорт:
5. Державна наукова установа “Інститут інноваційних технологій і змісту освіти” МОНмолодьспорту розробляє науково-методичне та здійснює організаційне забезпечення проведення моніторингу, узагальнює статистичну та аналітичну інформацію про якість освіти.
6. Моніторинг проводиться шляхом:
7. Моніторинг проводиться на локальному, регіональному та загальнодержавному рівні.
8. Об’єктами моніторингу є:
9. Моніторинг проводить державна наукова установа “Інститут інноваційних технологій і змісту освіти” МОНмолодьспорту, установи та організації, що належать до сфери управління Міністерства (далі - виконавці), на підставі доручення МОНмолодьспорту, яким визначаються виконавці, мета, завдання, строки проведення моніторингу і узагальнення статистичної та аналітичної інформації про якість освіти на загальнодержавному рівні.
10. Методами проведення моніторингу є:
11. Моніторинг проводиться п’ятьма етапами.
На першому етапі визначається мета, завдання, строки, процедура, методи проведення моніторингу та критерії оцінювання.
На другому етапі готуються інструктивно-методичні матеріали щодо проведення моніторингу.
На третьому етапі проводиться моніторинг.
На четвертому етапі проводиться аналіз результатів моніторингу, готується статистична та аналітична інформація про якість освіти.
На п’ятому етапі оприлюднюється зазначена інформація.
12. МОНмолодьспорт враховує результати моніторингу під час формування та реалізації державної політики в галузі освіти.
13. Моніторинг проводиться виконавцями у межах коштів, передбачених їм у відповідних бюджетах, а також за рахунок інших джерел.
Освіта.ua
14.12.2011
Facebook |
Twitter |