Про дотримання чинного законодавства України при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах

Лист МОН №1/9-803 від 12.11.13 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

№1/9-803 від 12 листопада 2013 року

Про дотримання чинного законодавства України
при наданні додаткових освітніх послуг
у дошкільних навчальних закладах

Міністерство звертає увагу на дотримання чинного законодавства України при наданні додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах.

Введення додаткових освітніх послуг, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти передбачено частиною 4 ст. 23 Закону України "Про дошкільну освіту" лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами, які їх замінюють, та дошкільним навчальним закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.

З метою організації додаткових освітніх послуг у дошкільних навчальних закладах згідно чинного законодавства пропонуємо провести додаткову роз'яснювальну роботу з керівниками закладів освіти.

Особливо необхідно звернути увагу на відповідальність керівників у здійсненні контролю за проведенням додаткових освітніх послуг та дотриманням при цьому фінансової дисципліни в підпорядкованих їм закладах освіти.

Заступник Міністра       Б.М. Жебровський

Освіта.ua
12.11.2013

Популярні новини
Здания ликвидированных школ позволят сдавать в аренду Местной власти позволят свободно использовать имущество ликвидированных школ для нужд общины
Государство потратит 1 млрд на ноутбуки для учителей Правительство приняло решение о направлении средств для приобретения ноутбуков для школьных учителей
Правительство продлило карантин до 30 июня Кабинет Министров продлил режим чрезвычайной ситуации, а также карантина до 30 июня
МОН: школы сами решат, когда завершить учебный год Школы должны уделить обучению детей не менее 175 дней в течение года
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев