Про затвердження Порядку оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою та розгляду скарг

Рішення Нацкомісії зі стандартів державної мови від 27 травня 2021 року № 24

РІШЕННЯ

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ ЗІ СТАНДАРТІВ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ

Протокол № 24 від 27 травня 2021 року

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 липня 2021 р. за № 933/36555

Про затвердження Порядку оскарження
результатів іспиту на рівень володіння
державною мовою та розгляду скарг

Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 48 Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", пункту 45 Порядку проведення іспитів на рівень володіння державною мовою, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 року № 409, та підпункту 9 пункту 4 Положення про Національну комісію зі стандартів державної мови, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року № 911, Національна комісія зі стандартів державної мови ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Порядок оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою та розгляду скарг, що додається.

2. Апаратові Національної комісії зі стандартів державної мови (Журба К.) забезпечити в установленому порядку подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на Голову Національної комісії зі стандартів державної мови Демську О.

4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

Голова                                  О. Демська

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії зі стандартів державної мови
27 травня 2021 року № 24

Порядок оскарження результатів іспиту на рівень володіння
державною мовою та розгляду скарг

1. Цей Порядок визначає механізм оскарження результатів іспиту на рівень володіння державною мовою (далі - іспит), який був проведений у спеціально уповноваженій установі (організації), призначеній Національною комісією зі стандартів державної мови (далі - Комісія), а також процедуру розгляду скарг.

2. Метою процедури оскарження результатів іспиту та подання скарг є захист прав та інтересів осіб, які складали іспит.

3. Предметом оскарження є:

1) порушення процедури проведення іспиту, що може вплинути на об'єктивність результатів;

2) результат іспиту.

4. Скаргу викладають у довільній формі з визначенням суті порушеного питання та надсилають до Комісії протягом трьох календарних днів із дня, коли претендент отримав офіційні результати іспиту через електронний кабінет.

5. Процедура оскарження складається з таких етапів: подання скарги, розгляд скарги та прийняття рішення Комісії.

6. Розгляд скарги, а також прийняття рішення Комісії, відбувається протягом 7 календарних днів із дати надходження скарги до Комісії.

7. На одному засіданні Комісії може бути розглянуто декілька скарг.

8. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях Комісії, приймаються шляхом відкритого голосування на підставі наявних матеріалів та інформації, що були викладені у скарзі.

9. У разі, якщо член Комісії має конфлікт інтересів стосовно особи, яка подала скаргу, такий член Комісії не бере участі у розгляді цієї скарги.

10. Рішення Комісії приймаються простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії (шляхом голосування).

11. За результатами розгляду скарг щодо порушення процедури проведення іспиту, що може вплинути на об'єктивність результату іспиту, Комісія приймає одне з таких рішень:

1) відмовити в задоволенні скарги у зв'язку з непідтвердженням факту порушення процедури проведення іспиту;

2) відмовити в задоволенні скарги у зв'язку з тим, що виявлене порушення процедури проведення іспиту не впливає на об'єктивність результату іспиту;

3) задовольнити скаргу претендента у разі виявлення порушень процедури проведення іспиту, що вплинули на об'єктивність результату іспиту, і допустити до повторного складання іспиту.

12. За результатами технічної та предметної перевірок щодо результату іспиту Комісія приймає одне з таких рішень:

  • відмовити в задоволенні скарги (результат, визначений раніше, залишається незмінним);
  • задовольнити скаргу (попередньо встановлений результат буде переглянуто). У разі задоволення скарги щодо результату іспиту Комісія приймає рішення про збільшення або зменшення кількості балів, отриманих претендентом під час складання іспиту.

13. Про результати розгляду скарги Комісія зобов'язана повідомити особу, що звернулася зі скаргою, протягом 14 календарних днів із дати надходження скарги.

14. Рішення про встановлення результатів іспиту та рішення Комісії за результатами розгляду відповідних скарг можуть бути оскаржені до суду.

Голова                                      О. Демська

Освіта.ua
27.05.2021

Популярні новини
МОН рекомендует вузам перейти на дистанционное обучение В ведомстве рекомендуют установить режим дистанционного обучения до 15 ноября
КМУ утвердил новый Госстандарт профобразования Создание образовательных стандартов профобразования будет базироваться на компетентностном подходе
Агентство, которое аккредитовало программы вузов, утратило полномочия Нацагентство по обеспечению качества высшего образования утратило возможность осуществлять полномочия
МОН утвердило условия приема в вузы в 2022 году Условия приема являются обязательными для вузов независимо от формы собственности и управления
Комментарии
Аватар
Осталось 2000 символов. «Правила» комментирования
Имя: Заполните, или авторизуйтесь
Код:
Код
Нет комментариев